1

Onderwerp: hoe moet ik zo'n soort taart maken?

ik wete helemala niet of dit wel mag wat ik nu doe?? ik kon niet lezen van niet, dus gewoon ene pogong

op dit forum kwam ik ergens deze foto tegen; http://www.mijnalbum.nl/Foto-HG6HRCRG.jpg (kan het forumbericht niet meer terug vinden)
ik wil heel graag zo'n soort verjaardagstaart voor mijn zoontje maken, want ik denk dat auto's en voetballen nog veeel moeilijker zijn. MIjn vraag is nu: hoe krijg ik die letters zo mooi? (in webshop kon ik ze niet vinden?) en hoe krijg ik die cirkels zo gaaf? eigenlijk gewoon een how-to do dus?? of heeft iemand nog een ander gaaf idee voor een kind van 1? De 3d auto uit de webshop vind ik echt gewellldig, maar volgensmij is dat veeeeeel te moeilijk als 1ste taart en kan dat met fondant?? want icing durf ik echt nog niet aan? wie oh wie kan me helpen? (in april moet het gebeuren)

Re: hoe moet ik zo'n soort taart maken?

De letters zijn van fmm funky tappits

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Re: hoe moet ik zo'n soort taart maken?

hartstikke bedankt voor de tip, ga nog een keer naar de webshop, maar nu kan ik gericht zoeken!! :)]