Onderwerp: kwarkvulling voor een taart
wie heeft voor mij een vulling die van kwark is kan het niet vinden bij recepten ....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kwarkvulling voor een taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie heeft voor mij een vulling die van kwark is kan het niet vinden bij recepten ....
je kan ook gewoon de kwarken van Mona ofzo gebruiken als vulling...ik spuit dan wel een dijkje van botercreme voor de zekerheid.
je kan ook gewoon de kwarken van Mona ofzo gebruiken als vulling...ik spuit dan wel een dijkje van botercreme voor de zekerheid.
ok daar had ik nog niet aan gedacht omdat ik eigenlijk alles zelf wil maken of heb je toevallig een recept voor kwark en anders ga ik wel weer googlen in ieder geval bedankt v/d tip
ik ben eigenlijk heel simpel en koop het lekker in de supermarkt
zelf kwark maken.....nog nooit geprobeerd.
ik ben eigenlijk heel simpel en koop het lekker in de supermarkt
![]()
zelf kwark maken.....nog nooit geprobeerd.
nou ik heb even de link geopend voor het recept dat is idd erg ingewikkeld dus denk dat ik kwark ga kopen lijkt mee een beter idee
Je kunt ook zelf kwarkmousse maken een bakje kwark (500g) losroeren, vruchtjes naar keuze erdoor mengen, naar smaak suiker erdoor mengen, dan een bekertje (250ml) slagroom stijf kloppen met evt. een zakje slagroomversteviger en de stijfgeklopte room door de kwark mengen/spatelen.
Hey dat is een goed IDEE!!
Ik ga dat vandaag doen!een collega vroeg me gisteren (tijdens mij Nachtdienst) of ik voor morgen een taart voor haar dochter wil maken!!Daar ben ik nu dus mee bezig!
Je kunt ook zelf kwarkmousse maken
een bakje kwark (500g) losroeren, vruchtjes naar keuze erdoor mengen, naar smaak suiker erdoor mengen, dan een bekertje (250ml) slagroom stijf kloppen met evt. een zakje slagroomversteviger en de stijfgeklopte room door de kwark mengen/spatelen.
dat ga ik gelijk opschrijven
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kwarkvulling voor een taart