1

Onderwerp: Marienke uit Maarn

Hallo allemaal,

Ruim een jaar geleden heb ik me al aangemeld bij het forum maar door omstandigheden thuis is het er nog niet van gekomen om me voor te stelllen en hier actief aan de slag te gaan.
Ik ben moeder van een 2 jarig mannetje en getrouwd met Ernest die helaas vorig jaar ernstig hersen letsel heeft opgelopen. Verder werk ik als stewardess voor KLM. Mijn leven is redelijk hectisch en als ontspanning bak ik graag. Boetseren is niet echt mijn ding maar alle andere facetten er om heen vind ik heerlijk om te doen!

Wat ik leuk zou vinden is om mensen die (dicht) bij mij in de buurt wonen te ontmoeten om samen ideetjes/tips uit te wisselen of te freubelen enz. Dichtbij is voor mij nodig omdat ik mijn man en kind niet alleen thuis kan laten en ik heb al vaak oppas nodig als ik vlieg, dus dat wil in in mn vrije tijd beperken...

Hartelijke groet en wie weet tot ziens? Marienke

2

Re: Marienke uit Maarn

hoi marienke, welkom hier! wat een moeilijk jaar heb jij dan achter de rug zeg! als je mensen uit je omgeving wilt ontmoeten om samen te taarten, kijk dan eens bij de berichten die per regio gaan, dan hoor jij denk ik bij het midden van het land. veel plezier met bakken!

3

Re: Marienke uit Maarn

hoi Marienke,

taart maken werkt zeker ontspannend.....dit forum ook, dus welkom!
hopelijk wordt 2011 een fijn jaar voor jullie,

groet Franka  ;)

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~