1

Onderwerp: ervaring Strato en evt voorbeelden

Ik heb gezocht en niet gevonden of er al een topic was...
ik heb al een hele tijd een website via vistaprint en altijd tevreden...Maarre nu ik officieel een bedrijfje ben wil ik wat dingen aanpassen en veranderen ed...en het is niet meer wat ik zoek...plus het is iedere maand best een hoog bedrag...dus dat kan beter ;)
Wie heeft er ervaring met Strato...?
is het makkelijk zelf te doen...kan er veel mee en wie heeft er voorbeelden als ze hun site gemaakt hebben met strato...
ik hoor en zie het graag..zowel positief als negatief...
Ik ben niet handig met de pc maar er staat dat zelfs ik het kan.... bij vistaprint was het vrij simpel...
dusssssssssssssss

alvast bedankt voor de reaktie's

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: ervaring Strato en evt voorbeelden

Let op contractstermijnen bij Strato........... stel dat je na (ik zeg maar wat) 3 maanden tóch naar een andere host/provider wil waar méér kan, zit je nog altijd aan je contract met Strato vast......

Er zijn ook providers waar géén contractstermijnen gelden, goed op letten dus.

3

Ik heb mijn website bij strato!
Wat computers betreft heb ik echt geen verstand, maar mijn website heb ik helemaal zelf gemaakt en ben er best trots op.
Het was echt niet moeilijk, maar wel een hele klus.
Verder nooit problemen gehad met strato!

www.thetasteofcake.nl is mijn site

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

4

Strato, da's toch iets met websites??

[MOVE] --> Het WWW

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

sorry Marianne..
bedankt wendy...ziet er leuk uit je website...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Ik heb ook de website via strato.
Inderdaad erg makkelijk in gebruik.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

7

Hoi,

Mijn website heb ik ook via strato. Vind het vrij gemakkelijk in het gebruik. Je kunt wel op mijn site kijken

www.goedhart-site.nl

8

dank je allemaal voor de reacties...ik ga het maar eens proberen... heb het pakket net besteld...