Re: Hier was ik wel mee in mijn nopjes
Wat een werkelijk prachtige taart! Echt een plaatje om te zien
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier was ik wel mee in mijn nopjes
Wat een werkelijk prachtige taart! Echt een plaatje om te zien
.
In 1 woord: WOW!!!!!
Echt fantastisch, mocht ik ook ooit gaan trouwen wil ik ook zoiets!!
Ooooooooohhh wat mooi .... ongelooflijk gewoon !!!
gewoonweg schitterend
wow wat een waanzinnig mooie taart, daar kun je met recht trots op zijn.
Absoluut beeeeeeld schoon! Prachtige tinten.
Oh My God! Deze is echt prachtig!!!!
Mooie kleurcombinatie! Ben altijd dol op paars/lila!
Supertaart zeg! Prachtig gemaakt, erg mooie kleuren. Ik zie dat donkerpaars écht als donkerpaars, hoor. Helemaal mooi. 
Ik kan me voorstellen dat je hiervan in je nopjes was!! Geweldig mooi!
Wow prachtig!!!!
Ik moet in augustus ook 6 hoog stapelen en heel toevallig oa paarse roosjes en witte orchideeen, mag ik jou vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de Orchidee, ik heb die van PME maar komk er geen wijs uit "(
Een plaatje, geweldig!
Ik moet in augustus ook 6 hoog stapelen en heel toevallig oa paarse roosjes en witte orchideeen, mag ik jou vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de Orchidee, ik heb die van PME maar komk er geen wijs uit "(
Caroline is tot eind juni op vakantie, dus probeer ik je even antwoord te geven. Zo te zien is het de uitsteker van Lindy Smith (met veiner van Squires Kitchen), te koop bij Cakesbybien.
Mooie bloemen en leuke kleurencombinatie zeg!
wauw Ik vind em prachtig!!
hoelang vantevoren maak je de bloemen???
ik heb pas een taart gemaakt en een week vantevoren de bloemen gemaakt maar dan worden ze zo hard?! dan kan je ze niet meer zo mooi bijelkaar op de taart krijgen?!!
Ik ben er helemaal stil van, zo mooi.
Echt geweldig, die kleuren

........ ben sprakeloos...... dit is een prachtige taart

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier was ik wel mee in mijn nopjes