1

Onderwerp: schots/nederlandse bruidstaart

5 hoog, in niet helemaal wit en eerst zouden er alleen twee vlaggen opkomen maar later kwamen we ook nog op bloemen. ik heb de taart opgebouwd in het stadhuis in Delft, erg leuk ik heb de bruid nog aan zien komen, er stond een doedelzakspeler in rok (nee ik heb niet gekeken :lol:) de burgemeester was erbij. Leuk om zo mee te maken maar moest supersnel werken. Lekker eigenwijs alle 5 met biscuit gemaakt. De onderste is 30 cm en ruim 12 cm hoog. De taart stond echt recht maar manlief heeft de foto gemaakt. De onderste gevuld met frambooscreme, dan baileyscreme, dan chocobiscuit met chocovulling, dan mabgocreme en de bovenste weer choco/choco
http://94.100.121.103/1211650001-1211700000/1211660501-1211660600/1211660582_5_YHh8.jpeg
http://94.100.121.243/1211650001-1211700000/1211661101-1211661200/1211661128_5_Pnbb.jpeg
http://94.100.118.89/1211650001-1211700000/1211660201-1211660300/1211660242_5_madx.jpeg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Re: schots/nederlandse bruidstaart

Mooie taart :D

Heb je al die bloemetjes op locatie erop moeten doen?

3

nee niet allemaal gelukkig het waren er wel 200 ongeveer. had ze 3 en 2hoog al klaar gemaakt en moest nog 1 laag plakken

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

:) Dan nog wat een werk en dat op locatie respect!

5

Wauwie! Mooi hoor!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

6

Heel mooi.
Vrolijk en stijlvol tegelijk.

Wat een leuke ervaring Maris, met burgemeester en al.
Jammer dat je niet even gekeken hebt  :lol:  (onder de rok).
Maar wat ik me afvraag waarom je het "lekker eigenwijs" vind dat je biscuit hebt gebruikt?
Ik maak alle taarten van biscuit, en vervoer ze dan ook tot 6 hoog.
Het is wel origineel zo, om de kleuren van de bloemen weer terug laten komen. Want alleen de vlaggen was toch wel erg kaal geweest.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

Ja flauw hè maar als ik per ongeluk struikelde om te kijken had ik in de taart gelegen :lol:
Ik dacht dat de meeste altijd voor de onderste een cake namen. Ik durfde hem niet gestapeld te vervoeren. Ik ben echt een scheiterd met vervoer :lol:

maris18+ schreef:

Ja flauw hè maar als ik per ongeluk struikelde om te kijken had ik in de taart gelegen :lol:
Ik dacht dat de meeste altijd voor de onderste een cake namen. Ik durfde hem niet gestapeld te vervoeren. Ik ben echt een scheiterd met vervoer :lol:

Geloof mij nou, het gaat gewoon.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Hij is leuk geworden Maris :thumb:  maar ik had ook maar gewoon gedaan alsof ik struikelde :D :D

@ carolyn, ik durf ook niet zo hoog te vervoeren hoor, zeker niet als je alleen moet rijden (in drempelig Den Haag, ben altijd al blij dat ik hier de buurt uit kom zonder taartschuivers met 3 hoog)

Alles goed???? nee 3 fout