1

Onderwerp: Funcakes botercreme dringende vraag

Hallo dames
Ik heb een hele dringende vraag! Wil een taart maken met als vulling botercreme van Funcakes.
Nu ben ik zo stom geweest om de inhoud in een apart bakje te gooien en de verpakking heb ik weg gegooid (al een paar weken geleden) en nu weet ik dus niet meer hoe ik hem moet bereiden.
Heeft iemand van mij dat recept wat op de achter kant staat?
Je zou me er enorm mee helpen!!!
Dank je wel.

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

2

Re: Funcakes botercreme dringende vraag

Helemaal niemand die me wil helpen :(

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

3

sorry, heb de zak net weggegeven......omdat ik hem zelf maak. Ik hoop dat er nog iemand reageert voor je....

Maar als je boter, eieren en suiker in huis hebt:
100 gram eiwit, 200 gram suiker, 250-300 gram ongezouten roomboter
- eiwit met suiker au bain marie kloppen (garde of lage stand mixer) tot de suiker geheel is opgelost, moet echt goed heet zijn ivm salmonella vd eiewit die dan 'dood' is
- dan van de pan af koud kloppen tot eiwitten helemaal stijf zijn, moeten pieken op komen
- boter in klontjes erdoor mixen en nog even opstijven in de koelkast

en voila, zijdezachte merenque botercreme mix!

Succes!

er zat 10 min tussen je berichtjes op zondag morgen...

100 gram mix, 100 gram poedersuiker en 200 ml water.. 250 gram boter.

Groetjes Natasja!

5

Eh ja dat weet ik maar ik moet nu echt aan de slag er mee ;)
Maar ik kan me herinneren dat je het ook een tijdje moet laten staan en dan de rest van de ingredienten erbij moet doen?
Daarom wil ik snel antwoord dan kan ik het alvast klaar maken en verder gaan met de rest snap je?

6

100 gram mix
100 gram poedersuiker
200 ml water
dit kloppen tot lobbig mengsel.
ca. 45 min. laten staan.

250 gram boter minimaal 10 min. mixen.
na 45 min. de mix erbij en je boterceme is klaat.

dit is een beknopte beschrijving.

7

@mollie dank je wel dat was wat ik nodig had weet verder wel hoe de botercreme eruit moet zien enzo;) maar wilde even weten hoe dat zat met dat wachten en de mix :)  heeeel erg bedankt!!!!