Onderwerp: Paar cakejes...
Heb het een en ander gebakken weer...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Paar cakejes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb het een en ander gebakken weer...

en het één en ander is wel bijzonder goed gelukt
Hoe maak je die glittertoef (?)? Eerst spuiten en dan eroverheen strooien, of....??.
De bloemen van de 1e foto vind ik ook verbazingwekkend; hoe heb je ze zo op kleur gekregen? Allemaal geverfd, of....?
Prachtigprachtig 
Carien, ik heb met eiwitschuim en een sterspuitmondje eerst een soort bloem op het cakeje gespoten. Daarna de glitter (holografische glitter van de shop) er inderdaad gewoon overheen en dan even ondersteboven houden, zodat het overtollige er af valt. Zo krijg je heel mooi een patroontje omdat het dan niet overal zit. De bloemen van foto 1 heb ik uit de shop hier!!!
Prachtig! 
Wauw , die eerste is supergaaf!
Taartdoos, ja mooi is die hè. Maar dat komt vooral door de bakingcups van zilver en de paarse schaal waar de cupcakes opstaan. Zo weerspiegelt de kleur in de cupcake en daardoor is het zo wat paars geworden. Want eigenlijk zijn het hele vieze fletse bloemen!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Paar cakejes...