1

Onderwerp: Boards en kartons.

Voor mijn zoon en a.s. schoondochter ga ik de bruidstaart maken. De maten zijn :
37,5 cm,32,5 cm, 26 en 20 cm. Het wordt een ronde stapeltaart.
Wat voor boards en/of carton moet ik hiervoor gebruiken?
Gr. Jose

Taart maakt gelukkig!

2

Re: Boards en kartons.

Ik heb je even gemeld: je staat in de verkeerde rubriek, maar dat komt dankzij de geweldige modjes helemaal goed  :Y

Ow, wat spannend!! En ook wel heel leuk ook: de bruidstaart voor je eigen zoon!! (Die van mij is pas 3 dus dat duurt nog even... hoop ik  :lol: )

Ik zou zelf voor een triplex onderplaat gaan: dit wordt een zware taart!
Voor tussen de taarten zou ik ook voor boards gaan.

Ik lees over goede ervaringen met Wiltonplates, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Maar er volgen vast nog meer tips!

Succes

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

:D Oke, dus ook tussen de taarten! Waarom sta ik bij de verkeerde rubriek? Dit is toch bruids-en stapeltaarten?
Ik zal het je nog sterker vertellen: binnen een maand na deze zoon trouwt mijn andere zoon en daar ga ik ,em ook voor maken!
Dit worden wel de  eerste bruidstaarten! Ontzettende uitdaging!  Maar ook heel eng hoor!   gr. Jose.

Taart maakt gelukkig!

4

josev schreef:

:D Oke, dus ook tussen de taarten! Waarom sta ik bij de verkeerde rubriek? Dit is toch bruids-en stapeltaarten?

Dit is inderdaad de rubriek Bruids- en Stapeltaarten in de show-categorie. Dus bedoeld om te showen, en niet voor vragen.
Als je even het sticky van de rubriek doorleest, zie je vanzelf waar je topic hoort.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

josev schreef:

Ik zal het je nog sterker vertellen: binnen een maand na deze zoon trouwt mijn andere zoon en daar ga ik ,em ook voor maken!
Dit worden wel de  eerste bruidstaarten! Ontzettende uitdaging!  Maar ook heel eng hoor!   gr. Jose.

Eng is het zeker, maar ook wel heeeeeel gaaf!!
Gewoon flink rondneuzen hier: overal nuttige tips te vinden.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130997

Misschien heb je hier wat aan?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!