Re: De Bruidstaart....mijn grote trots!!!
waauuuwww prachtwerk.. mooie details
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De Bruidstaart....mijn grote trots!!!
waauuuwww prachtwerk.. mooie details
Wa wa wa waanzinnig! Jammer genoeg ben ik al getrouwd. ( niet het trouwen zelf natuurlijk, maar ik krijg niet meer zo'n vette taart!)
Mag ik je eens mailen voor een planningsvraag?
Groet femke
Hij is supermooi! Stuur maar snel een foto in voor in de header, die zie ik graag vaak voorbij komen.
Wat een fantastische taart!!!!!
Wat een fantastishe taart Leonie! Heel mooi gemaakt
Is zuidwolde ver rijden vanaf Emmen, anders kom ik bij jou in de leer! Ook je foto's zijn altijd zo mooi (kun je die van mij ook niet in vervolg doen
)
Die is echt helemaal geweldig!!
wauw wat gaaaaaaaaf. hij is echt schitterend.
Wowwww die is helemaal MOOI!!!!
Wauw! Daar kan je zeker trots op zijn! Mooi al die verschillende kleurtjes 
Wat een mooie taart. Het moet ook vast wel een bijzonder bruidspaar zijn als je zo'n vrolijke taart wilt hebben. Echt super!
Echt prachtig maar ik had niet anders verwacht nadat ik je andere taarten had gezien.
tja, ik snapte niet waarom je ging twijfelen. e taarten zijn altijd strak en vrolijk. je mag errrgggggg
trots zijn want dit is een waanzinnige taart! geniet van alle complimenten die je zo ie zo gaat krijgen.
Hij is helemaal geweldig en wat een prachtige foto!Wat gebruik jij als achtergrond?
Jaaaaaaa, daar is-ie dan!
Helemaal geweldig, wat een heerlijk vrolijke, originele bruidstaart.
Daar word je toch helemaal blij van, terecht dat je trots bent. 
Waaaaaaaaaaaaaaaauw!! Dit is één van de mooiste taarten die ik heb gezien!! Complimenten, hij is SUPERRRRRRR!!

Wow.. wat een werk, maar hij is echt geweldig geworden zeg! Prachtige stapel!
oh my god!!!!! wat een taart! wat een weerk, prachtig!
ik vind hem echt fantastisch! Dit draagt zeker enorm bij aan de feestvreugde op de trouwdag, hier wordt iedereen blij van!
Echt top!
Ik vind hem echt fantastisch mooi!!!
Wauw, kan me voorstellen dat je daar trots op bent!
Super vrolijk!
Echt fantastisch leuk. Terecht dat je zegt dat het je grote trots is! 
Waaauw Leonie, wat een geweldige taart en wat een prestatie.
Mijn mond staat al een poosje open.
Prachtig!!!!!
Tja, wat zal ik zeggen??
Echt WAANZINNIG MOOI!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De Bruidstaart....mijn grote trots!!!