Re: It's a boy
Super!
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's a boy
Super!
Wat een gave taart!!!!
Ik had 'm al gezien, maar hij is echt helemaal te gek!!! Topper! 
Ik vind hem geweldig!!

is dit een nieuwe Caroline? Want anders heb ik um echt over de kop gezien. Vind de kinderwagen en hobbelpaard ook helemaal leuk gemaakt.
'k heb hier ook nog onderdelen van kinderwagen in een bakje te liggen voor een babytaart, maar toen baby geboren was werd het toch te haastig om in elkaar te zetten. Wil toch nog es in elkaar zetten om te kijken of ik het goed had uit gedacht. Heb jij daar patroontje voor, want ik heb uit losse handje gedaan.
iig wéér een toptaart van jou hand
Ik vind het hobbelpaard te gek. Hoe deed je dat?
2 hobbelpaardjes uisteken en dan tegen elkaar aan kleven met het onderstel uit elkaar??? (anders heb ik geen idee
En die kinderwagen.. ik zou die zo bij de playmobil van de kids gaan zetten 
wauw wat is die mooi!!!
agosh!!! wat een poepie!
Superschattig! 
wat een geweldige taart, en de boy zo schattig gedaan 
Ha Caroline, wat een schattige taart, ze zullen er wel erg blij mee geweest zijn.
hij is supermooi
mooi!! en dat hobbelpaard is geweldig! toevallig heb ik die op de PME1 gemaakt (ook zilver) superleuk is ie!
Als ik jouw naam zie staan, dan MOEt ik gewoonweg kijken, want je taarten zijn altijd super. En deze bewijst het opnieuw: GE-WEL-DIG!
Wat een geweldig taart zeg. Prachtig.
Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor het zilvere wat onder it's a boy zit? Die zie ik iedere keer voorbij komen, maar ik kan niet ontdekken welke het is.
*Mond valt open*
Wat mooi!
Had gewild dat ik zo'n taart had op m'n zoontjes geboortefeest!
Echt zo mooi gemaakt allemaal, echt gaaf.
Wauw!!! Wat mooi!
Dat hobbelpaard, helemaal geweldig!!! 
Ik sluit me volledig aan bij de vorige dames, wat een fantastische mooi taart. Ook ik wil graag weten hoe jij die wagen en hobbelpaard hebt gemaakt en zou je dan alsjeblieft een how to erbij willen zetten?
Wat is het toch weer een plaatje!
Ik sluit me volledig aan bij de vorige dames, wat een fantastische mooi taart. Ook ik wil graag weten hoe jij die wagen en hobbelpaard hebt gemaakt en zou je dan alsjeblieft een how to erbij willen zetten?
Het hobbelpaard is gewoon tweemaal uitgestoken, op elkaar geplakt en een klein reepje spons tussen de slee gedaan en zo laten drogen.
Heel simpel.
Voor de kinderwagen moet ik eerst eens tijd hebben om daar een Howto van te maken, hij lijkt moeilijker dan als die is.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's a boy