51

Re: waar kan ik de siliconen stempels "huisjes" uit je Mjamtaart kopen

Oh je zou mij heeel erg blij maken!!!!!!! Ik mail je!

52

Dat is snel! :lol:

53 Laatst bewerkt door Annekehil (14-01-2011 21:50)

Eline25 schreef:

Dat is snel! :lol:

Zeker weten; ik moet voor volgende week zaterdag een taart maken voor een openhuis en dan zou het wel heeel gaaf zijn als ik ze al zou kunnen gebruiken  :+

Heb je dus al een forum email gestuurd. O-)

54 Laatst bewerkt door poohbeer (14-01-2011 21:54)

Mij! Mits de prijs leuk is...

Oeps te laat zie ik nu  :s

55

Sorry poohbeer, Anneke is je net voor!  :o Misschien ook een advertentie zetten op Marktplaats? Ik had er zelf ook een hard hoofd in, maar toen had ik ineens 2 setjes!

56

Thanks, dat zal ik eens doen ja.

57

Afgelopen Zaterdag heb ik op Marktplaats een " Gevraagd " - advertentie gezet. Hierin kort beschreven wat ik zocht : dé grachtenhuis-stempels  . En wat denken jullie : tegen mijn verwachting in had ik 2 dagen later al een reactie en vandaag heb ik ze ontvangen !  :Y  :Y

Ik laat mijn advertentie nog even staan , wie weet komt er nog een reactie en kan ik iemand anders van hier ook blij maken!

Carpe Diem !

58

monique63 schreef:

Afgelopen Zaterdag heb ik op Marktplaats een " Gevraagd " - advertentie gezet. Hierin kort beschreven wat ik zocht : dé grachtenhuis-stempels  . En wat denken jullie : tegen mijn verwachting in had ik 2 dagen later al een reactie en vandaag heb ik ze ontvangen !  :Y  :Y

Ik laat mijn advertentie nog even staan , wie weet komt er nog een reactie en kan ik iemand anders van hier ook blij maken!

Je zal mij er erg blij mee maken ik hoor wel of het lukt :o  :Y

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

59

Àls er nog een reactie komt dan ben jij de gelukkige . Ik geloof dat de advertentie na een maand automatisch verwijderd wordt , tot die tijd wachten we rustig af .

Carpe Diem !

60

nikita14 schreef:
monique63 schreef:

Mocht je er 3 ontvangen, dan houd ik mij aanbevolen voor de 3e!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

61

Er staan inmiddels al meerdere advertenties op marktplaats...
Ik heb er dan ook een hard hoofd dat als ik er ook nog eens 1 bij zet het waarschijnlijk niks wordt..... :( jammer

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

62

Goedemorgen!

als er nog iemand geinteresseerd is... mail me dan even, geef ik je de site door van de makers van dit product. Kunnen we die met z'n alle platmailen en ligt de set weer heel snel in de winkels. ;)

Groetjes van Evelien, Karin en Patricia

63

Ja doe maar de site!!!!!!
Lets mail!!!!

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

64

ja ik ook

Groetjes joke

65

Movado schreef:
nikita14 schreef:
monique63 schreef:

Mocht je er 3 ontvangen, dan houd ik mij aanbevolen voor de 3e!

Geen enkele reactie meer ontvangen.  :nooo

Carpe Diem !

66

Weer een beginnersvraag....

Ik ben een scrapper en heb heeeeeeeeel veeeeeeeel stempel. Wat doen jullie hiermee?????

Stempelen op fondant, laten drogen, laagje glans erover en een taart mee versieren. Bv. langs de zijkanten of als kroontje bovenop. Dit gaat over de huisjes maar met jouw stempel kun je jouw fantasie de vrij loop geven......
Mijn taart was niet optimaal, maar ik had een nekblessure, ik heb hem ook niet in de taartenparade gezet maar hier heb je wel een idee van wat je ermee kunt doen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJZR6XSR-D.jpg
Ennnn, gaan die creatieve sprieten bij je al werken?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

68

Ohhhhh wat leuk!!!!!
Ga gelijk in mijn bak met stempels duiken.....

Gaaf!!!!

Dank je wel!

69

Ja!!! Mailen!!!!!  :Y  :Y  :Y  :Y

Avec heeft ook stempels gehad met huisjes. Avec Crafthouses. Ook al een aantal jaar geleden, maar ik denk dat ze vast nog wel op internet te vinden zijn.

Het is niet hetzelfde maar je zou zelf een roller kunnen maken met een heel rijtje huizen naar je eigen smaak.
Ik denk dat het wel te doen is. Het is minder strak maar kan toch heel leuk worden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137768

Ik heb zelf een roller gemaakt van de week met de dremel,  je kunt het ook gewoon zelf. Je zou zelfs andere ontwerpen van huisjes op het net kunnen gebruiken voor je eigen wensen.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

72

ooo jullie hebben er helemaal niets aan maar wel een grappig verhaal.....ik had die stempels (puur voor stempelen) al in 2008 gekocht.....(doe pas een maand aan taarten)....nu deed ik er helemaal niets mee en had ze meegenomen naar mijn werk voor de kids op de BSO.......nu zag ik idd op het forum rep en roer over die stempels...ik als een gek naar de BSO en mijn stempels terug gehaald....gelukkig hadden ze er met WATERVERF mee gestempeld en heb ze helemaal schoon gekregen...jeetje hahaaha de taart was ook wel super geworden!!!!!! ik houd mijn ogen open voor jullie!!!!
gr maartje

73

Is er al iemand die uitgekeken is op de Art Talent huisjes stempel?. Ik heb het jaarboek 2010 van Mjam gekocht en wil met kerst graag de huisjes taart maken!. En nog steeds hetzelfde probleem, geen stempels te krijgen!.
Gr, Dineke

74 Laatst bewerkt door Bibalootje (18-10-2011 08:02)

Ik heb het setje jaren geleden ook gekocht voor €3,99 voor scrapbook en wilde die net gaan verkopen maar nu ik dit zie houd ik het toch maar en ga ik kijken of ik met kerst er een leuke taart mee maak:Y