1

Onderwerp: taartwinkel of webwinkel?

Er zijn niet veel taartwinkels volgens mij in midden Nederland. Nu zit er wel 1 in Utrecht ( tafel van 18 ) is het de moeite om daar speciaal heen te gaan ( is namelijk toch een ruim half uur rijden)of kan ik beter via een webshop bestellen? Hebben ze een groot assortiment en zit er veel prijsverschil in t.o.v. een webshop?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Brenda

2

Re: taartwinkel of webwinkel?

Je hebt Lies ook nog in Houten.

Ik denk dat je aan je zelf moet vragen wil ik de dingen in het echt zien en evt advies hebben.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

3

En evt. het verschil in benzinekosten en verzendkosten als het je daarom gaat.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik ben bij de tafel van 18 geweest en vond het nogal tegenvallen qua assortiment. De webshop heeft een veel breder assortiment, maar het voordeel is dat je in een winkel wel bepaalde dingen 'live' kan zien. En dat is ook wel eens leuk.
De prijzen zijn volgens mij gelijk, maar dat weet ik niet 100% zeker.

5

Tja de benzinekosten zijn hoger dan de verzendkosten dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Maar het is idd leuk om in het echt het nodige te kunnen bekijken ( misschien ook wel riskant want dan ga je snel meer kopen  ;)  :s ).
Want ik wilde vooral voor wat uitstekers gaan kijken. Misschien kan ik het binnenkort eens combineren met familiebezoek want om er apart voor de rijden is zo te lezen niet echt de moeite..?!

Groetjes Brenda

Go4Cake schreef:

Ik ben bij de tafel van 18 geweest en vond het nogal tegenvallen qua assortiment. De webshop heeft een veel breder assortiment, maar het voordeel is dat je in een winkel wel bepaalde dingen 'live' kan zien. En dat is ook wel eens leuk.
De prijzen zijn volgens mij gelijk, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Ja idd, Tafel van 18 is een heerlijk snuffelwinkeltje, maar heeft sowieso minder dan Lies in Houten.
Qua prijs is de de Tafel van 18 ook mibder gunstig dan Lies/webshop enzo.

Groetjes Karine

7 Laatst bewerkt door heleena (14-01-2011 20:52)

Ik denk dat je het ook beter bij een webshop kunt bestellen.
Een roller scheelde  ruim 7 euro.
De ringetjes om een roller waren daar 7,95 en in Geldermalsen of bij een webshop 4,95. enz enz.
Kleurstoffen scheelt ook al gauw een euro.
Ik ben dus naar Geldermalsen (Taart en Decoratie) gereden want ik dacht daar dus wel voor 11,00 benzine heen te kunnen rijden.
Een erg prettige en overzichtelijke winkel en ook aandacht voor vragen. Het was mij de moeite waard om een half uur langer in de auto te zitten dan naar Utr.
Er zit ook een filiaal in Ridderkerk.
Eh, ik heb dus voor 100 euro uitgegeven.
Utrecht is echt niet groot ....ik zou dan of naar Lies of naar Geldermalsen gaan. (gratis parkeren)
Bij Lies in Houten ben ik nog niet geweest maar daar wil ik ook een keer gaan kijken.

8

Als ik iets bekends moet hebben, zoals marsepein of zo, dan bestel ik via een webshop.
Als ik wil kijken naar nieuwe dingen of hoe iets werkt en advies wil dan rij ik naar Geldermalsen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.