1

Onderwerp: Deze horen toch echt in deze rubriek..

want het zijn koekjes :lol:

mijn kleinste is in de kerstvakantie jarig geweest en dat vierde ze afgelopen woensdag in zijn speciale klasje...
mijn kleine vent is dol op lichtjes en microfoons vindt hij ook erg leuk...dus bij lobbes van die leuke echo microfoons met lichtjes besteld..
een koekje erbij gemaakt....
de kindjes in zijn groep zijn er maar 7 (voordat iedereen roept wat een grote traktatie voor een klas hahahahahaha
Ze zijn in de leeftijd van 4 tot 10 jaar en verstandelijk gehandicapt en zwaar autistisch.... en net als mijn kleine vent vonden ze de lichtjes geweldig..... denk niet dat ze door hadden dat het een koekje was dat erbij zat hahahaha

komt ie
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/koekjestrakatieenHKvoorLieke001.jpg

bedankt voor het kijken

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: Deze horen toch echt in deze rubriek..

Wat een leuk idee! En wat een mooie koekjes :-)

3

Wat een vrolijke koekjes, leuk idee!

4

nou da's dan toch helemaal de juiste traktatie!! en alles wat van de action weg komt roep ik niks over hoor .. behalve lekker goedkoop hé

enne die koekjes zien er te lekker uit

Kim

5

superleuk gedaan en ik denk wel dat de kids erna genoten zullen hebben van het koekje!

6

soppie schreef:

nou da's dan toch helemaal de juiste traktatie!! en alles wat van de action weg komt roep ik niks over hoor .. behalve lekker goedkoop hé

enne die koekjes zien er te lekker uit

uuuhhhhhhhhhhhhhh action :s
hahahaha niks tegen action hoor...maar ze komen van lobbes.nl

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

wat een vrolijke boel ziet er leuk uit !!!

8

Erg leuk!!! :Y En ik zie die kindjes hun reactie al. (ik heb vroeger als pb-er in een autist klas gewerkt)

Be in love with what you have

9

Ziet er erg leuk uit :).

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!