Re: Ik durfde niet meer te posten
Prachtig zeg!
En knap. die lange linten zo over de heeeele taart netjes naast elkaar 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik durfde niet meer te posten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig zeg!
En knap. die lange linten zo over de heeeele taart netjes naast elkaar 
beautiful...colours are wonderful
super!
hartstikke mooi, leuke combinatie van rustig van lichtblauw, met het kleurige van de regenboog, en inderdaad supestrak !!
heel erg mooi en inderdaad soms frustrerend om weinig reacties te krijgen maar af en toe heb ik ook soms gewoon zin om te kijken en niet altijd om te reageren!
Niks van aantrekken dus!
he, die is leuk!
Mooi gedaan hoor! En groot! Hopelijk heeft ze veel visite gehad want anders eet ze de komende weken taart 
hoe heb je de regenboog uitgerold? die is toch verschrikkelijk lang en ik zie nergens 'lassen'
, moet haast wel toch 
![]()
hoe heb je de regenboog uitgerold? die is toch verschrikkelijk lang en ik zie nergens 'lassen'
, moet haast wel toch
De regenbogen had ik met de roller cutter gedaan en helemaal bovende taart samengedaan. Ik dacht eerst dat ik nog wat bovenop ging doen, maar dat was niet nodig.
En bedankt voor zoveel( wow) leuke reacties!!!
Mooi zeg!
Bij deze
ik reageer eigenlijk ook nooit op de taarten, maar ik kijk ze wel allemaal door voor zover ik daar tijd voor heb. Kijk anders eens naar hoeveel mensen je taart bekijken, daaraan zie je ook heel veel waardering
Het forum word inmiddels zo groot dat het aantal reacties per taart meestal een stuk minder worden, behalve dan voor de "groten" onder ons
die hebben standaard heel veel reacties, maar dat zijn vaak de baksters/bakkers van het eerste uur denk ik dan
Maar je taarten zijn prachtig, gewoon lekker blijven posten en inspiratie halen en delen 
Hele mooi taart, ik snap dat soms ook niet met reacties trouwens, 119 keer bekeken en maar een reactie, heel maf eigenlijk. Ik probeer meestal wel even een reactie te posten. Vandaar nu even een van mij, heel mooi gemaakt! 
hij is geweldig!
Geweldig mooie en vooral ook zeer strakke taart 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik durfde niet meer te posten