Onderwerp: vraag????
bezig met een cars taart nog niet af maar ben benieuwd of je er een cars taart in ziet of zou ik er qua vorm of dergelijk iets aan kunnen veranderen? er komt nog marsepijn op en hij wordt nog afgewerkt maar was zo benieuwd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraag????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bezig met een cars taart nog niet af maar ben benieuwd of je er een cars taart in ziet of zou ik er qua vorm of dergelijk iets aan kunnen veranderen? er komt nog marsepijn op en hij wordt nog afgewerkt maar was zo benieuwd
Hij is super goed gesneden, maar misschien de hoeken aan de voorkant nog iets ronder?
Verder ziet hij er goed uit!
Ik zou hetzelfde zeggen de voorkant iets meer airodinamisch ( vast niet goeg geschreven
). Dus iets lager van voren. En dan ook iets ronder.
Verder is hij super.
geweldig om te lezen maar ik meende echt dat cars recht spoiler had.
dus vanaf de moterkap van boven naar beneden schuin afsnijden???
geweldig om te lezen maar ik meende echt dat cars recht spoiler had.
dus vanaf de moterkap van boven naar beneden schuin afsnijden???
Je hebt gelijk niet schuiner naar beneden (dan kan de mond ook niet meer) maar wel ronder, de zijkanten van de voorkant. Snap je
pcreations schreef:geweldig om te lezen maar ik meende echt dat cars recht spoiler had.
dus vanaf de moterkap van boven naar beneden schuin afsnijden???Je hebt gelijk niet schuiner naar beneden (dan kan de mond ook niet meer) maar wel ronder, de zijkanten van de voorkant.
Snap je
koplamp plek???
Yep
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraag????