1

Onderwerp: wat te maken voor mijn zoontje??

Hoi dames en heren.

Ik zit normaal gesproken vol ideeen, maar nu zit ik met mijn handen in het haar. Mijn zoontje wordt 31 januari 3 jaar en nu weet ik niet wat ik wil gaan maken, hij houd van :auto's, vrachtwagens, vlieguigen, tractors, bumba, mega mindy, sesamstraat, sprookjesboom, kabouterplop, koekeloere, teletubbies, K3 (de liedjes), sesamstraat e.d. Of te wel je vraagt aan hem wat voor taart hij wil is zijn enige antwoord:mmmmmmmmmmmm. taat. Yep daar wordt het niet makkelijker van.

Wie oh wie kan mij helpen en heeft ideeen waar ik wat mee kan?

alvast bedankt.

2

Re: wat te maken voor mijn zoontje??

Ik heb je even gemeld bij de moderatoren omdat je in de verkeerde rubriek staat.

Heb je zelf niets op je wensenlijstje staan van wat je nog wilt maken? Als mijn zoon geen voorkeur zou hebben dan zou ik iets maken wat ik zelf nog heel graag wil proberen.

Bij de rubriek 'Sjablonen, Patronen & Howto's' staat:

De rubriek voor het delen van ideeën met medeforummers.

dus niet voor vragen hiernaar

[move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Onderwerpen genoeg zou ik zo zeggen.
Meestal is het probleem dat er geen ideeen zijn, maar bij jou zijn er teveel.
Ik zou ook uit je rijtje kiezen wat je zelf leuk vind om te maken, of van de verschillende ideeen voorbeelden van taarten bekijken met de zoekfunctie.
Dan zie je gauw genoeg een taart die je aanspreekt.

Daarnaast zou ik zelf iets kiezen wat nu bij zijn leeftijd past, maar waar hij uitgroeit. Een vliegtuig of auto bijvoorbeeld kan later altijd nog, maar sesamstraat en kabouter plop hebben een beperktere levensduur.

Succes!

If live gives you lemons, make lemonade!

5

Als je bijv. Bert & Ernie in een vliegtuig zet (zoals Wendy ooit gemaakt heeft) dan heb je in ieder geval twee van de vele onderwerpen te pakken hihi.