Onderwerp: Ik durfde niet meer te posten

Ik durfde niet meer te posten omdat hier zo prachtige taarten langs komen en ik soms maar echt heel weinig reacties kreeg. Maar ik krijg hier zo veel inspiraties en deze vond ik wel mooi gelukt. Ze wilden lichtblauw, iets met de regenbogen, wolkjes en steretjes. De binnenkant is ook in alle kleuren.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1393.snc4/164510_1763822664557_1508825736_31855340_5873424_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs078.snc6/168846_1763823144569_1508825736_31855342_3281386_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs013.snc6/166328_1763823464577_1508825736_31855344_4899873_n.jpg

2

Re: Ik durfde niet meer te posten

Prachtig.....hoezo nie durven posten !!

Echt heel mooi  ook door zn eenvoud

3

heel leuk!!!! waarom niet posten?!?! niet alle leuke taarten krijgen veel reacties..... ik ben altijd al blij met 3 reacties.  :lol:  :lol:  O-)

4

jemig wat een super strakke taart, het lijkt wel een dummy!!!

5

Ik vind de taart prachtig hoor. Ik heb laatst ook een taart geplaatst en welgeteld 1 reactie op gehad. Maar jouw taart vind ik echt helemaal top  :thumb:

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

6

Hij is echt heel erg mooi en zeker de moeite waard om te posten.

Als je geen reacties krijgt, wil nog niet zeggen dat mensen er geen inspiratie uit putten.
Net als zo velen doe ik inspiratie op uit de taarten die ik zie, ik let dan niet op het aantal reacties. Ook plaats ik zelf zo nu en dan omdat ik denk dat anderen daar ook weer ideeen door krijgen. Dat is de kracht van deze site.

Laat je door het aantal reacties niet weerhouden om te posten. Deze is iig Geweldig!! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

En wat straaaaakk!!! Echt een plaaaatje van een taart! Wel posten hoor!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

8

Nou zeg ik zit ook al te kijken....echt SUPER strak, respect hoor en nog mooi ook !!  :thumb:

9

Wat mooi!
Zou willen dat ik ze ook zo kon maken!

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

Suus4 schreef:

jemig wat een super strakke taart, het lijkt wel een dummy!!!

Dit is exact wat ik dacht!!
Heel mooi gedaan, en je bent terecht trots!   :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

11

heel mooi! en super strak!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

12

Niet durven posten? Er wordt zoveel gepost dagelijks dat forumleden volgens mij gewoon geen tijd hebben om op alle mooie taarten te reageren. Deze vind ik alleszins érg mooi hoor!  :thumb: in't vervolg gewoon weer wel posten hoor!  :Y

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

13

Heel mooi,  strak ook........ :thumb:

14

Mooi hoor, Ik wou dat ik ze zo strak kon krijgen!!

15

Mooistrak zeg, liken inderdaad well dummies, dat is al een kunst! En erg mooie tart zeg!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

16

Prachtige taart hor! Mooi voorbeeld van less is more!

Ik herken jou gevoel van weinig reacties wel, ik denk dat je je daar niet te veel van moet aantrekken. Deze is in elk geval veelvuldig gezien en er is gereageerd!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

17

Zoo, die is superstrak zeg!

18

Wauw!! Zo strak zeg!!

19

Super!!

20

Prachtige taart!!!!! En ik val in herhaling want het is al zoveel gezegd hier: super strak!!!! top :thumb:  hoe hebje dat zo voor elkaar gekregen? :think:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

Liekie schreef:

Prachtige taart!!!!! En ik val in herhaling want het is al zoveel gezegd hier: super strak!!!! top :thumb:  hoe hebje dat zo voor elkaar gekregen? :think:

Bedankt voor alle leuke reacties. Wordt er bijna verlegen van. Het is alles van cake gemaakt en gewoon heel veel met de smother gedaan.
Groetjes Claudine

22 Laatst bewerkt door Carien (14-01-2011 08:57)

:lol: en, zijn er al genoeg reacties? :D

Prachtig istie :Y heel goed verzonnen en super gemaakt :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

23

Super mooi!!jij kunt het teminste!! ;)
Ik ben net begonnen,ik moet het nog leren!! :Y

gr sam

24

dit is echt heel mooi!

25

very nice :thumb: