1

Onderwerp: tekening op taartje

ik ben sinds kort ook verslaafd aan het taartenbakken virus, en de kapsels zijn geweldig al zeg ik het zelf, het bekleden gaat ook goed!

Alleen nu heb ik een vraag over de plaatjes er op verwerken,

ik weet dat het met een tekening werkt maar hoe precies. Ik kan het nergens vinden.

Ik moet van de week een taartje maken met purk van sesamstraat kan iemand mij helpen

Alle antwoorden zijn welkom.

2 Laatst bewerkt door bianc22 (12-01-2011 14:00)

Re: tekening op taartje

ja je kunt een printplaatje er op doen,moet er wel iemand een foodprinter hebben
er zijn ook hier op het forum waar je ze kunt bestellen
of je gaat zelf puzzelen
dan zoek je een kleurplaat uit op internet en die druk je 3x af en knip je alle onderdelen los je doet een ongeknipte versie in zo,n plastic hoes en dan ga je van fondant de stukjes uitsnijden en die leg je op de plastic hoes als je alle stukjes zo heb gedaan is je plaatje dus weer compleet op de plastic hoes maar dan van fondant
begrijp je het nog een beetje is een heel verhaal
anders hier bij zoekfunctie even zoeken naar puzzelen vind je het ook
succes ermee

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

bianc22 schreef:

ja je kunt een printplaatje er op doen,moet er wel iemand een foodprinter hebben
er zijn ook hier op het forum waar je ze kunt bestellen
of je gaat zelf puzzelen
dan zoek je een kleurplaat uit op internet en die druk je 3x af en knip je alle onderdelen los je doet een ongeknipte versie in zo,n plastic hoes en dan ga je van fondant de stukjes uitsnijden en die leg je op de plastic hoes als je alle stukjes zo heb gedaan is je plaatje dus weer compleet op de plastic hoes maar dan van fondant
begrijp je het nog een beetje is een heel verhaal
anders hier bij zoekfunctie even zoeken naar puzzelen vind je het ook
succes ermee

Dit snap ik helemaal, Had zelf ook al zoiets in gedachte Altijd hobbyclub met kids gedaan dus moet ee makkie zijn. Probeer me resultaat van de week te laten zien..

4

Schilderen is ook nog een optie.
volgens mij is daar een how-to van.

Succes