1

Onderwerp: Traktatie voor in de klas

Vandaag mocht mijn zoon trakteren in de klas. Na jaren gewoon chips trakteren, wilde hij nu hij in groep 8 zit, weer een geknutselde traktatie hebben. De topper van zijn verjaardagstaart was nog over en kon nu mooi op deze 3-laagse stapel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4IB4VYG6-D.jpg

2

Re: Traktatie voor in de klas

Die is leuk zeg. EEn straaljager in de wolken die over de huizen heenvliegt. Hoe verzin je het! :thumb:  :thumb:

3

Zo hé, mooi gemaakt zeg :thumb:

( :think: da's een grote klas)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Mooi!!

Zullen de andere moeders blij mee zijn. In de vorige klas van mijn dochter was er zowat een competitie wie er de mooiste traktaties en kadootjes verzon. Met zo'n taart leg je de lat erg hoog  :lol:  :lol:

Grz

5

Mooie taart, leuk idee ook :).

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

6

ik vinum leuk!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7 Laatst bewerkt door merlette (13-01-2011 19:32)

djehr schreef:

Die is leuk zeg. EEn straaljager in de wolken die over de huizen heenvliegt. Hoe verzin je het! :thumb:  :thumb:

Dagelijks vliegen die dingen hier over ons heen. Wonen vlakbij Volkel.  Zoonlief wil zelf ook graag f16 vlieger worden. Dus moeders moest een straaljager boetseren. En toen kreeg ik nog commentaar ook dat niet alle verhoudingen juist waren van het toestel.  :s  :lol:  Verder was hij superblij met zijn traktatie en is hij trots op zijn moeder.   :Y