Re: Hello Kitty gaat sjiekdefriemel, en blingbling het nieuwe jaar in!
Mooi zeg
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty gaat sjiekdefriemel, en blingbling het nieuwe jaar in!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi zeg
Ik vind Hello Kitty ontzettend STOM maar op deze taart is ze super!
Helemaal mee eens!!
Tis jammer dat het kitty is, maar de rest van de taart en de kleuren: 
Hartstikke mooi Karen, weer een kunststukje !
erg knap gemaakt! 
Wauw, jij maakt echt waanzinnig mooie en originele taarten!!
Ik vind Hello Kitty niet vervelend, maar ze is inderdaad wel een beetje saai om te maken. Zeker voor de tiende keer
Dus ik dacht, laat ik eens mijn best doen voor haar 
Dankjewel allemaal 
Heel mooi!
Taartenmarie schreef:Ik vind Hello Kitty ontzettend STOM maar op deze taart is ze super!
Helemaal mee eens!!
Mee eens en mee eens...
Ik zie dat je op de zijkant geschreven hebt. Dat vind ik ontzettend lastig (met botercreme wel makkelijker dan met royal icing). Heb jij daarom zo'n tilting turntable ( zo'n draaiplateau dat schuin kan) gebruikt of kan het ook prima zonder die dure aanschaf?
freijak schreef:Taartenmarie schreef:Ik vind Hello Kitty ontzettend STOM maar op deze taart is ze super!
Helemaal mee eens!!
Mee eens en mee eens...
![]()
Ik zie dat je op de zijkant geschreven hebt. Dat vind ik ontzettend lastig (met botercreme wel makkelijker dan met royal icing). Heb jij daarom zo'n tilting turntable ( zo'n draaiplateau dat schuin kan) gebruikt of kan het ook prima zonder die dure aanschaf?
Ik heb geen turntable. De icing was niet zo heel stevig, waardoor de zwaartekracht zijn werk deed. Maar is het minder mooi dan het zou zijn met turntable. Nu hebben de stokjes van de letters bobbles en dat hoort eigenlijk niet
Daarvoor moet je de icing erop kunnen "leggen", en dat is lastig.
Maaaaaar. Ik heb (niet bij deze taart) maar wel eens gedaan, klein stapeltje boeken eronder...Dan staat ie ook een beetje scheef. Dan gaat het al een stuk beter! (Wel zorgen dat de boel niet gaat schuiven
)
Immila schreef:freijak schreef:Helemaal mee eens!!
Mee eens en mee eens...
![]()
Ik zie dat je op de zijkant geschreven hebt. Dat vind ik ontzettend lastig (met botercreme wel makkelijker dan met royal icing). Heb jij daarom zo'n tilting turntable ( zo'n draaiplateau dat schuin kan) gebruikt of kan het ook prima zonder die dure aanschaf?Ik heb geen turntable. De icing was niet zo heel stevig, waardoor de zwaartekracht zijn werk deed. Maar is het minder mooi dan het zou zijn met turntable. Nu hebben de stokjes van de letters bobbles en dat hoort eigenlijk niet
Daarvoor moet je de icing erop kunnen "leggen", en dat is lastig.
Maaaaaar. Ik heb (niet bij deze taart) maar wel eens gedaan, klein stapeltje boeken eronder...Dan staat ie ook een beetje scheef. Dan gaat het al een stuk beter! (Wel zorgen dat de boel niet gaat schuiven)
Boeken, goed idee!
Wat de letters betreft, ik dacht dat het zo hoorde. Beetje zoals sommigen allemaal krullen aan hun letters maken (zoals Easy Cakes op You Tube bijvorbeeld). Vind de bobbels aan de uiteinden van de letters juist wel mooi: heeft net iets meer dan gewoon straight, maar niet zo hysterisch als een hele berg krullen aan de geschreven letters
...
Ja ze hoorden ook zo
![]()
![]()
![]()
![]()
...
super 
Echt heel bijzonder, mooie kleurcombi! 
Leuk, het is echt helemaal Hello Kitty en toch ook echt helemaal anders.
wat heb je van hello kitty een bijzondere taart gemaakt ! wauw !
prachtig de kleuren en de details !
Hij is super! Hello Kitty goes 1000 en 1 nacht! Je moet er maar opkomen 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty gaat sjiekdefriemel, en blingbling het nieuwe jaar in!