Onderwerp: Advies over mijn ontwerp
Hallo allemaal,
Ik wil volgend weekend voor onze carnavals vereniging omdat we 22 jaar bestaan een taart van 25 cm rond gaan maken. Ik maak met grote regelmaat puzzel en fantasie taart (lees gooi er een hoop uitsteksels op en je hebt een leuke taart )
Ik wil de vlag van onze carnavalsvereniging gaan gebruiken:
Oke niet duidelijk maar jullie zien wel dat groen en oranje met het witte vlak en daarin een poppetje (wat tegenwoordig ook groen met oranje en blauw is)
Het probleem zit em niet in dat poppetje, die doe ik "gewoon" op een rond wit vlak met glitters en een leuke "balletjes" rand eromheen.
Het probleem zit em in die 3 vlakken, hoe ga ik die over de taart heen leggen. In drie keer met vlakken uitsnijden?? Of laag boven laag, maar dan wordt het wel heel veel marsepein. Of weet iemand anders iets??
En dan nog een klein vraagje, kan het niet vinden. Maar hoe maak je een vulling van monchou, bastogne en slagroom?? En welke smaak past er goed bij in de volgende laag als je met een allergie tegen kersen, aardbeien en sinaasappel rekening moet houden?? Ik dacht aan gewone magere kwark....maar ik ben aan het twijfelen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!!
Groetjes!!