Onderwerp: bruidstaart dummie
hier is dan eindelijk mijn bruidstaart dummie
een impressie van de taart
Onder de plaatjes heb ik een paar vragen van forum leden beantwoord.
Yvonne

(antwoord)
Dit kan in het echt. Het hart is altijd een dummie. Deze kan bewaard woren net zoals het boeket. Ik ben wel van plan om als ik even tijd heb een hart te bakken en dat in de andere richting te vullen en te stapelen.
Moet ook kunnen.
De taarten eronder zijn dan gevuld met een naar keuze vulling.
(antwoord.)
Dit is nog geen sugar veil maar een lint. Sugar veil komt bij de volgende. Maar moet even wachten.
De verhouding groot hart is net de clou. Natuurlijk je moet er wel van houden. Maar ik ben iemand die altijd wel wat geks wil doen.
Dit is een taart voor een bruidspaar dat maar een heel klein feestje houdt met weinig mensen maar toch geen kleine platte taart wil hebben, maar toch het idee van een echte bruidstaart.
Deze hoeft dan ook niet zo duur te zijn en kunnen ze het betaalbaar houden.
(antwoord)
Jullie hebben allemaal gelijk wat betreft het niet mogen fotograferen van de bruidstaarten. Ik ga daar dan toch nog eens over babbelen.
Maar ik ga nu mijn eigen nieuwe klantjes voorrang geven en dan afbouwen bij de cateraar. Zijn saaie taarten hoor. Nu kan ik heel goed mijn ei kwijt.
(antwoord)
De mallen komen uit amerika. Het zijn stenen mallen.
(antwoord)
Slechte foto's? nog even en mikjn schoondochter gaat naar de workshop taarten fotograferen. Dan gaat zij dat voor mij doen.
(antwoord)
Bedankt voor de tip dat je de foto beter bij daglicht kunt maken buiten.
bedankt

prachtig!!!
)