1 Laatst bewerkt door petrawb (13-01-2011 12:22)

Onderwerp: welke maten handtas+taart???

hoi hoi,
ik heb een bestelling gekregen om een chanel tastaart te maken (met make up etc erbij) met daaronder een een taart. dit voor 20 personen. hoeveel taart heb ik daar voor nodig?
mijn ronde bakvormen zijn 12 cm, 20 cm en 24 cm.

met de combi 12 cm en 24 cm heb ik net te weinig dacht ik.... maar wordt de handtas niet te groot als ik hem met de 20 cm maak? of staat dat ook leuk op een 24 cm taart???

ik weet ook niet welke kosten ik voor de handtas in rekening moet brengen... gewoon van een standaard ronde taart?

2

Re: welke maten handtas+taart???

niemand?? of ben ik te ongeduldig!!  O-)  O-)

3 Laatst bewerkt door Ottolien (13-01-2011 14:31)

Als je de 12, 20 en 24 cm hebt. Heb je dan echte bakpannen of springvormen?

De springvormen zeggen nl wel die maten te hebben, maar zijn als je ze meet, zijn ze kleiner. Dus dan heb je niet zoveel aan de maten van de tabel :/

En het ligt er ook aan hoe je de tas gaat maken. Snij je de taart echt in vorm, dan zou ik meer vragen (maar dan hou je ook minder personen over) en hou je hen gewoon in vorm, tja dan vraag ik standaard prijs.
En gebruik je een print, dan zou ik die geloof ik ook doorberekenen.

Enne ongeduldig ben je wel want volgens mij mag je zo snel nog niet uppen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Rond 24 is voor 15..............en dan een tas van 20 heb je aan de uiteindenden aan elke kant 2 cm over..........misschien nog iets bijsnijden, zodat het verschil net iets groter wordt?

http://4.bp.blogspot.com/_gdTzLEbknwk/SQ23GQRLpMI/AAAAAAAAK08/xP7tIi8sD4g/s320/Purse+Cake.2.JPG als voorbeeld.......

Ik bak niet voor anderen, maar zou voor een handtas toch meer vragen dan voor een standaard ronde taart........is veel bewerkelijker.

5

bedankt voor de info dames!! ik ga ff kijken hoever ik nu met mijn factuur kom.

ik heb idd springvormen.... die vallen dus klein uit.... ik dacht dat dat steeds kwam door de vriezer :o

mijn excuses voor het zo snel uppen!!!!... ik zie nu dat dat pas na 12 uur geen reactie mag :o  :o  :o