1

Onderwerp: Het mooiste visje van de zee

http://i1111.photobucket.com/albums/h463/stephvdp/P1020754-WM.jpg

Dit was een behoorlijke klus! Maar wel heel leuk om te doen. Het zijn suikerkoekjes versierd met royal icing. Ik heb wel eerst even een schetsje gemaakt. Het versieren was op zich helemaal niet lastig, gewoon veel werk omdat je steeds van kleur moet wisselen.

Ik ga ze niet allemaal zelf opeten, deze zijn bestemd voor de basisschoolklas waar mijn moeder les aan geeft. Ik hoop dat de kinderen ze leuk vinden! Ik heb er nu een paar ingepakt in zakjes van doorzichtig folie met wat lintjes erop, maar als iemand nog een leuk idee heeft hoe ik ze kan inpakken voor de kinderen hoor ik het graag!

Meer foto's en een beknopte how to zijn te vinden op mijn blog!

2

Re: Het mooiste visje van de zee

amai dat is leuk!
Mijn zoontje heeft dit theam ook gehad in de kleuterklaas, ze werken algemeen rond het thema schip, misschien een ideetje om eens te maken voor een verjaardag of zo!

wat leuk gedaan weer, en wat een superleuke blog heb je toch!!

I never met a calorie I didn't like....

Ze zijn super! Ik weet niet of dat er al op zit maar het mooiste visje van de zee heeft in het boek heul veul glitters

Life is what you bake it.

5

Dankjulliewel  :D !

Taartenmarie schreef:

k weet niet of dat er al op zit maar het mooiste visje van de zee heeft in het boek heul veul glitters

Op de foto zie je het inderdaad niet, maar de 'gele' stukjes zijn beschilderd met eetbaar goudpoeder. Het is niet super bling bling maar wel duidelijk goud in het echt :)!

6

Wat een werk, maar inderdaad superleuk!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

Wauw wat een bjoeties!  :thumb: