Onderwerp: my cake pop tree

cake pops gemaakt met de resten van de chocolate cake van Skye's Stapel in andere rubriek.
bedekt met aardbeien smaak chocolade.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » my cake pop tree
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

cake pops gemaakt met de resten van de chocolate cake van Skye's Stapel in andere rubriek.
bedekt met aardbeien smaak chocolade.
Ale jong , je moet er maar op komen hé!!!!
Echt SUPER!!!!!!!!!!

Wat leuk gedaan! 
ziet er heel erg leuk uit zo!!
oooo dat ziet er harstikke leuk en lekker uit? hoe maak je aardbeien chocola?? vraagt de leek hier
groetjes judith
apart hoor
oooo dat ziet er harstikke leuk en lekker uit? hoe maak je aardbeien chocola?? vraagt de leek hier
![]()
groetjes judith
de aardbeien chocola is van Jamin. Ze verkopen daar van die blikjes met gekleurde, met smaken, chocolade rondjes.
Ze hebben sinaasappel (oranje), aardbei (roze) en caramel (caramel kleur). De caramel is ook erg lekker.
leuk en orgineel, maar kweenie denk dat het niet mijn smaak is ofzo....
maar gelukkig genoeg andere mensen die het wel leuk vinden en zo te zien ben je ook SUPER CREATIEF !
ik ben nu namelijk ook bezig met mijn eerste zake pops dus ik zag als eerste dit topic.
ik vind de cake pops 'zo' wel heeeeel leuk trouwens 
Hee, wat een leuk idee zo in de boom. Maar ik wilde lollystokjes gaan bestellen maar kan ze niet vinden in de webshop. Ik zal wel met mijn neus kijken maar waar kan ik ze vinden? En nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand waar je gekleurde hagelslag kunt kopen? Voorheen had ik allemaal doosjes maar die zijn op en ik kan ze ook nergens meer vinden.
Hee, wat een leuk idee zo in de boom. Maar ik wilde lollystokjes gaan bestellen maar kan ze niet vinden in de webshop. Ik zal wel met mijn neus kijken maar waar kan ik ze vinden? En nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand waar je gekleurde hagelslag kunt kopen? Voorheen had ik allemaal doosjes maar die zijn op en ik kan ze ook nergens meer vinden.
ik heb de lolliestokjes op internet besteld, op een engelse site
Heel leuk...ben benieuwd wanneer ik de gelegenheid krijg om het te maken...
Heb de lolliestockjes al besteld bij de webshop 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » my cake pop tree