1 Laatst bewerkt door Stijn (10-01-2011 22:21)

Onderwerp: Scheef gestapeld!

Voor de eerste verjaardag van de kleine Elien mocht ik een bumba taart maken! Eigenlijk is de taart maar voor 10 personen, maar ik wou haar toch een lekker grote geven  :Y Ik ben WEERAL vergeten zelf een foto te trekken, deze is dus snel getrokken bij de aflevering..

http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/bumba.jpg

2

Re: Scheef gestapeld!

Ooooo Stijn wat ziet die er leuk uit !!! :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Nou, dan wil ik ook wel een taart voor 10 personen!!!
GEWELDIG!!!

groeten Annemieke
Cake It

4

Mooi   :thumb:

:D Leuk !!

6

Super!!! Volgens mij de meest stijlvolle Bumbataart ooit. Ik kijk alweer uit naar je volgende taart, ze zijn echt prachtig!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ontzettend leuk :thumb:  :thumb:

8

Wauw!  :thumb:  Die is leuk!!

9

Super leuk

10

Wat maak je toch mooie taarten, Stijn. Complimenten voor deze Bumba!

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

11

Geweldig!

12

Heel erg leuk!

Sinds begin december 2009 taart addict!

13

Wat gaaf gestapeld!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

14

Hee wat een gave! Dit wil ik misschien binnenkort ook proberen voor een bruiloft.. Wat heb jij eronder gedaan om hem scheef te krijgen?

Super mooi!  :thumb:

15

oooooh :s , buikpijn :s , oooohh :s   hoor ik toch wanneer ik deze taart zie voor 10 personen ;)

Hij is prachtig :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

16

Ashleey_ schreef:

Hee wat een gave! Dit wil ik misschien binnenkort ook proberen voor een bruiloft.. Wat heb jij eronder gedaan om hem scheef te krijgen?

Super mooi!  :thumb:

Satéprikkers ^^

17

:lol: Mooi zeg en ik hoop dat die tien personen erge honger hebben!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Hij is helemaal super, geweldig gestapeld, schitterend geboetseerd, een prachtig geheel!
het enige wat ik jammer vind is het lint om alle taarten, maar dat ligt aan mij :)

Echt waanzinnig gedaan!  :thumb:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

19

Wat een leukerd! Je verbaast me elke keer Stijn.  Zal wel een werk zijn geweest. Had je hem op locatie gestapeld of kan hij zo vervoerd worden? Ik ben erg benieuwd hoe dat gestapeld werd met sateprikkers. Heb je ergens op internet de werkbeschrijving gezocht of had je het zelf verzonnen?

Be in love with what you have

20

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Hij is helemaal super, geweldig gestapeld, schitterend geboetseerd, een prachtig geheel!
het enige wat ik jammer vind is het lint om alle taarten, maar dat ligt aan mij :)

Echt waanzinnig gedaan!  :thumb:

Ik werk graag met lint omdat het verzorgd eruit ziet en ik al die lagen suikerpasta niet zo smakelijk vind  :Y

prettygem schreef:

Wat een leukerd! Je verbaast me elke keer Stijn.  Zal wel een werk zijn geweest. Had je hem op locatie gestapeld of kan hij zo vervoerd worden? Ik ben erg benieuwd hoe dat gestapeld werd met sateprikkers. Heb je ergens op internet de werkbeschrijving gezocht of had je het zelf verzonnen?

Uhm ik heb hem zo vervoerd.. Het stapelen is heel simpel, de sateprikkers gewoon wat laten uitsteken waardoor de taarten scheef staan.. Ik ga er van uit dat dit altijd zo gedaan wordt? Het is echt gemakkelijk en best stevig hoor!

21

ik vind het superleuk zo, gaaf gedaan (ook al heb ik een ongelofelijke hekel aan die clown ;))

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

kwebbeltje schreef:

ik vind het superleuk zo, gaaf gedaan (ook al heb ik een ongelofelijke hekel aan die clown ;))

Idem!  :D

23

Heel leuk gedaan !! :Y

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

24 Laatst bewerkt door sam (12-01-2011 20:42)

Gewoonweg prachtig! Ongelooflijk hoe je met zo'n 'uitgetaart' thema er toch in slaagt om zoiets origineels te maken!!

PS Ik hoop dat die 10 mensen of heel veel honger hebben, of heel veel plaats in hun diepvries hebben :D

25

Zo! jij durft!
Heel gaaf gedaan!