Re: Cricut probeersel en een "less is more" taartje
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cricut probeersel en een "less is more" taartje
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fantastisch mooi, alletwee!
Lachen, die vinger erin! Ik zie het gezicht van de dader al helemaal voor me...
Wauw.... wat moet ik nog meer zeggen
Geloof dat ik toch ook eindelijk maar eens met de cricut aan de gang moet gaan 
allemachtig wat een mooie taart ik kom een dagje bij je cricutten heb er zelf ook 1 maar of ik dit er ooit uit krijg je moet hem opsturen naar de cricut site !!!!
GEWELLDIGGGGGGGGGGGGGGGGGG
vooral de eerste echt de mooiste taart ever ik zou er echt niet in kunnen snijden
heb je de goude tekens eerst op de foundant gedaan en toen pas defoundant op de taart of andersom wani veeg je de tekens dan niet weg of droogt het
ja hier ben ik echt sprakeloos door.............\wat een prachtige taart!!!!
OMG!! Wat geweldig super prachtig ontzettend mooi!!
Niet je van het.....pardon?
Hij is prachtig, maar wat ik me af vroeg is het een echte en zo ja, wat doe je er dan mee of is het een dummy?
En de tweede vind ik heel chique!
Geweldig!!!!!!!! De cricut stond al op m'n verlanglijstje, maar is nu natuurlijk weer met stip gestegen.
Wauw, waanzinnig mooi 
..... maar wat ik me af vroeg is het een echte en zo ja, wat doe je er dan mee of is het een dummy?
ja, dat vroeg ik me ook al af; wil graag eens zo'n stapel (nou ja, een gewone dan hè, niet zo'n prachtige
) maken, maar ja, die ga je toch niet helemaal zelf opeten
en om nou gratis taart voor het hele dorp (ja, niet groot) te maken, vind ik ook wat ver gaan.
Echt verbijsterend zijn ze
, maar dat wist je inmiddels al 
Die zwarte 'tressen' (weet even het goede woord niet
), zijn die ook van fondant?
prachtig!!!! Ok ok ik ga deze week eindelijk mijn cricut uit de doos halen
Waanzinnig mooi dat goud!
Prachtig~!
Mooie kleuren ook en een geweldig probeersel zeg pff!
WOW, wat een pracht exemplaar, de eerste helemaal SUPER, de bloemen bij de tweede, helemaal geweldig
Wat mooi! Die is goed met... de Cricut Cake
!
oh jeej wat mooi
Ben geloof ik nog niet toe aan de cricut, vind het een behoorlijke investering, moet eerst mijn aankoop foodprinter nog verwerken 
Heel veel plezier ermee
Resultaat is niet je van het, maar erg leuk om weer eens wat nieuws te doen
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik je taart zag
Het resultaat komt niet door de cricut, maar toch echt van jouwe creative geest! In een woord: PRACHTIG!!!!
Wat een kunstwerk weer zeg!!!!!
Dank je wel dames!!
Het resultaat is inderdaad wat slordiger dan ik zou willen, vooral de bovenkant.
Maar nu weet ik in ieder geval hoe het de volgende keer beter gaat 
En die witte taart was ook een probeersel, alleen van het golvende effect aan de zijkant zie je nu niet veel meer 
Jullie vragen:
Ik heb eerst het goud op de fondant gedaan (bij dat zwarte taartje) en daarna voorzichtig de fondant op de zijkant van de taart in twee delen. Smootheren kan niet, dus ik heb de smoother ertegenaan gezet en langs de taart gerold. Steeds goed schoonmaken en herhalen, want het vlekt inderdaad behoorlijk!
Inmiddels heb ik andere methode gevonden, die ga ik voor mijn volgende taartje gebruiken 
Het zijn allebei echte taarten hoor, dat wil zeggen gewone cake. Alleen de onderste gouden is een dummy.
De cake droogt toch helemaal uit, dus waarschijnlijk kan ik ze wel een tijdje bewaren als gewone dummy.
Ik wilde sowieso in de taart snijden en dat vind ik met een dummy niet te doen, en omdat ze voor een bruidsbeurs waren vond ik het belangrijk om echte taarten te gebruiken om te laten zien dat ik het echt kan, en niet alleen met piepschuim 
Ik heb inderdaad al een mailtje naar cricut gestuurd, ben eens benieuwd !
Ja inderdaad, die cricut is niet je van het nee...
Hij is waaaaaaaaanzinnig gaaf!
Wow wat prachtig weer!
de bovenste is echt bijzonder mooi
Die zwarte 'tressen' (weet even het goede woord niet
), zijn die ook van fondant?

niet helemaal je van het...........???????
ze zijn schitterend echt waar
ik heb een gewone cricut , wat denk jij kan ik daar ook mee werken???
groetjes , janneke
Al sla je me dood hoor.... Ik heb wel op youtube wat filmpjes gevonden hoe je je gewone cricut kan ombouwen tot cricut cake. Het heeft dan te maken met die rubberen bandjes om de stang geloof ik.
Grenzeloos geweldig allebei!!
Wat zou ik dat goud op zwart ook eens graag proberen, maarrr: ik krijg dat NOOIT zonder vlekken op de taart hoor...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cricut probeersel en een "less is more" taartje