1

Onderwerp: Ideeën gevraagd voor tweeling die 40 wordt...

Ik ben net gevraagd om een taart te maken voor 20 a 24 pers. die bedoelt is voor een tweeling die 40 worden. Een man en een vrouw. Ik mag alles zelf weten hoe ik het invul.
Best moeilijk, hebben jullie miss leuke ideeën?
Ik zit nog te twijfelen een enkele taart of stapeltaart?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Re: Ideeën gevraagd voor tweeling die 40 wordt...

Heb je helemaal geen informatie over de tweeling?? Hobby's etc

3

Nee, dat is dus t moeilijke...
Hij belde, die man en vertelde mij dat hij een surpriseparty organiseert voor zijn vrouw en haar broer die 40 worden.
Hij liet het allemaal aan mij over wat zelf had hij echt geen idee :lol:
Dus ik moet echt zelf wat bedenken... :think:
Dus... hoop ik heeeel erg op leuke ideeen van hier! ;)

4 Laatst bewerkt door fruitcake (11-01-2011 22:23)

Zag laatst een stapeltaart voorbij komen met aan de ene kant een thema en aan de andere kant een andere.
Misschien een stapeltje van  20, 15 en 10 cm (is dat 20-24 personen?) en dan de ene kant met vrolijke bloemen etc en de andere kant met wat abstracte vormen?

Dit idee: www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=73018 even naar beneden scrollen.

Of een 30 cm taart als je die kan maken en dan de ene helft zus en de andere zo.

Misschien iets met hun sterrebeeld, ze hebben beiden in ieder geval hetzelfde?  :lol:

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

@fruitcake, das ook wel n leuk idee ja :think:  Ziet er niet verkeerd uit. Gaat mee in m'n gedachtens :thumb:
@slagroomtoefje, is ook n leuke mogelijkheid, ook die neem ik mee, bedankt meiden!

Nog meer ideeen? :think:

7

pff lastig inderdaad.
ying en yang?
mmm en inderdaad iedere helft een ander thema is erg leuk of juist twee helften en dan in spiegelbeeld van elkaar maken in andere kleuren, dus t zelfde op iedere helft, dan spiegelen en andere kleuren
(hoop dat duidelijk is wat ik bedoel anders moet je maar effe mailen dan leg ik t duidelijker uit, hoop ik  :D )
ben benieuwd wat je ervan maakt

groetjes Wendy

8

Of de helft roze maken en de andere helft blauw.
En dan met een grote strik erop met een lint om de aansluitin netjes weg te werken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Doe wat jìj mooi vindt, je bent helemaal vrij!

Heb je geen uitstekers die je altijd al een keertje hebt willen gebruiken? Of een bepaalde techniek die je graag eens zou gebruiken (bv topsy, openslaande punten, enz)?

Bedenk wat voor taart jou leuk lijkt om te maken. Over the top of juist retestrak, wat jij leuk vindt.

Daarna pas je het ontwerp aan aan de leeftijd. Ik zou er gewoon een  mooie vrolijke taart van maken.
Qua kleuren kan ook van alles.

Voor een man en een vrouw samen zou ik bijvoorbeeld kiezen voor:
zwart-wit
rood, wit en blauw
bruin, turkoise en roze
Of gewoon super kleurrijk en feestlijk!

10

iets met de foto's van hen als baby?
of moet het niet echt over het tweeling-zijn gaan?

11

Allemaal heeeeeel erg bedankt voor het meedenken!!
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit maar ik heb ook nog 2 wkn...
Maar ik heb al heel wat ideetjes nu, bedankt :thumb:

12

Ach Ing, Maak je niet te druk. Ik ben pas uitgedacht over hoe een taart moet worden als hij klaar is :Y
Zelfs de kleur is wel eens tijdens het maken veranderd O-)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

13

Ottolien schreef:

Ach Ing, Maak je niet te druk. Ik ben pas uitgedacht over hoe een taart moet worden als hij klaar is :Y
Zelfs de kleur is wel eens tijdens het maken veranderd O-)

:lol:  ach t houd je vd straat he?! ;)

14

Hey, deze had ik verkeerd ingeschat, ik dacht dat je ideetjes wilde om een verjaardag te vieren van twee veertigjarigen... vragen naar taartideeën horen natuurlijk in de vragenrubrieken, daar gaat deze dan ook heen nu :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

15

Jozien schreef:

Hey, deze had ik verkeerd ingeschat, ik dacht dat je ideetjes wilde om een verjaardag te vieren van twee veertigjarigen... vragen naar taartideeën horen natuurlijk in de vragenrubrieken, daar gaat deze dan ook heen nu :)

Sorry, je hebt gelijk :Y
Dank je voor het verplaatsen :thumb: