Onderwerp: Graag kritiekop dit roosje
Ben er zelf wel te vreden mee op zich maar wil graag nog wat opbouwende kritiek van de wat meer geoefende mensen om mn roosjes te verbeteren.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Graag kritiekop dit roosje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben er zelf wel te vreden mee op zich maar wil graag nog wat opbouwende kritiek van de wat meer geoefende mensen om mn roosjes te verbeteren.

Ontzettend goed gedaan voor een eerste keer!
Wat ik wat jammer vind, is dat het kegeltje nog zichtbaar is, en dat de blaadjes nogal plat op elkaar vallen. En de randjes zijn een beetje rafelig, maar dat is eigenlijk ook wel weer charmant.
Ik heb veel aan dit linkje gehad toen ik voor het eerst een roosje ging maken. Misschien heb jij er ook wat aan.
Het is een serie van 5 filmpjes geloof ik.
http://www.youtube.com/watch?v=NrgfIiOY … ature=fvst
Ik vind dat rafelige juist mooi, in de natuur is ook niet alles perfect! Knap gedaan hoor.
Groetjes, Linda.
ik vind ze prachtig en dat rafelige vind ik ook juist mooi!
Mij mag je een how to geven!
het lijkt nu een beetje op een roosje van zijde met die rafeltjes....ik vind het ook wel wat hebben!!! en komt nog eens bij dat ik het je niet na doe 
bedankt. K dacht eigenlijk dat er een hele lijst met verbeterpuntjes zou komen.
bedankt. K dacht eigenlijk dat er een hele lijst met verbeterpuntjes zou komen.

hoi, de veins zijn wat te sterk,
vanaf de 2e serie blaadjes is het effect mooier als je het randje iets naar buiten ombuigt en een klein kneepje, dan krijg je een natuurlijker effect.
en natuurlijk veel doen en oefenen, de beste leerschool.....
mpbart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Graag kritiekop dit roosje