Re: Atletiek/turnen en Louis Vuitton
Super mooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Atletiek/turnen en Louis Vuitton
Supergave taarten vooral die van LV, waar heb je het op laten printen? En waar doe je dat?
ik ben blij dat je er weer bent, ik miste je al, het was zo lang geleden dat je iets gepost had. ik wilde je bijna mailen.....
ze zijn weer super!!!!!
groetjes
elly
Bedankt voor al jullie leuke reacties!
@ Snow: De prints komen van Annemieke (cake-it). Zij print op frosting sheet, dat wordt echt heel mooi! Je kunt haar mailen via info apestaartje cake-it punt nl.
@ elly:
wat lief van je! Toevallig had ik laatst weer wat gepost, voor het eerst na een heerlijke vakantie
. Ging geloof ik over Cars, Thomas de trein en een kersttaart (staan ook op mijn site
).
Groetjes!
Supertaarten weer, precies zoals ik al van je gewend ben. Jouw taarten zijn altijd plaatjes en tot in de perfectie af 
Ik vind het een schatje
Mooi zo met die kleur blauw 
supergaaf, allebei echt leuk
whaaaaaaaaaaa, ze zijn weer super mooi!!!!! die schoen!!!geweldig..

Wauwie José! Die eerste is echt supermooi, dat blauw met die rood-wit-blauwe
bloemetjes, en ook zo mooi verdeeld in groepjes. Klopt weer helemaal! En boetseerwerk ook top uiteraard
En die tweede is helemaal superchique. Mooie kleuren ook!
Nou die zien er weer perfect uit prachtig !!!
de hardlooptaart is echt goed geworden zeg dat is inderdaad niet makkelijk om daar wat leuks voor te verzinnen maar als iemand dat kan ben jij het wel
SUPER !!
prachtig joh allebij
vooral die lv. als je werkt met eetbare papier plak je het eerst op foundant? en hoe heb je die schoen gemaakt prachtig jammer dat we ze niet aankunnen wuahahahaaa veel goedkoper
Prachtige taarten en jij weet elke keer met elk thema weer iets moois te maken!
oooh wat mooi allebei! Prachtige schoen en tas helemaal geweldig!
Heeeel gaaf weer!!! 
allebei erg leuk gedaan!!!
Super gave taart waar heb je de print vandaan en waar is het op geprint???
vind ze allebei erg leuk maar LV is wel mijn favourite
Beide, SUPER gaaf, SUPER netjes en SUPER leuk ontwerp 
erg mooi weer 
Super mooi allebei! En heel verschillend. Jij kunt echt met alle thema's uit de voeten. Ik vind het heel mooi hoe je de gouden parels drie keer terug laat komen in de LV-taart. Dat maakt het helemaal af en daarin zie je het oog van de meester
!!
dat zijn alweer 2 supertaarten !
Ze zijn allebei even prachtig! Ik ben gek op de kleuren van het eerste taartje! 
Oh wat geweldig weer! SUPER
Wat een beauties!! Ik ben zwaar onder de indruk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Atletiek/turnen en Louis Vuitton