1

Onderwerp: Uitsteker Bien & Tirza

Ik heb de small shoe van Bien & Tirza gekocht, en vandaag mogen ontvangen.
Er zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij.
Kan iemand mij hier aan helpen? of heeft iemand een how to hiervan?
Ik wil hm dolgraag gaan uitproberen maar helaas geen idee hoe!

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Kelly

2 Laatst bewerkt door lune (12-01-2011 09:00)

Re: Uitsteker Bien & Tirza

ff Bien mailen, dan krijg je de beschrijving per mail.

Maar hij gaat niet veel anders dan de andere schoenenmal waar tirz een how to van heeft gemaakt, alleen zit er voor de hak een mold bij (rubber ding) en er zitten 2 verschillende vormen bij, de dichte schoen en de open schoen.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=63731

Alles goed???? nee 3 fout

:D Inderdaad Bien mailen heb ik toen ook gedaan

ik mail m je wel gelijk :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Tja, ik heb er ook geen een, maar ik heb de hele dag naast één of andere demonstratrice gestaan die de hele dag de schoentjes demonstreerde :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

6

ggrrrr 2 van mijn schoentjes zijn al gebroken... de zool breekt in tweeen. Ik heb er nu 4 gemaakt en die liggen te drogen en nu moet het toch eens gaan lukken... Ach vrijdag moeten ze klaar zijn dus heb nog heeel ff...

groeten, Bianca
TAART in huis

7

Dank jullie wel!

Ik heb ondertussen van Tirza een mail gehad!
Super bedankt Tirza!!!

Groetjes Kelly

Graag gedaan :)

Bianca, er zijn mijns inziens 2 oorzaken waardoor de zool kan breken. Of je zool is nog te flexibel, je plakt het al op de hak, maar de zool zakt door.
Of je zool is compleet uitgehard, je plakt hem op de hak, je vindt dat hij iets scheef staat oid, je probeert hem recht te buigen, en hij breekt.

Ik weet niet wat jij precies doet, maar de droogtijd moet tussen bovenstaande oorzaken zitten. Dus niet al te hard, maar hij moet ook niet meer uitzakken. Maar beter het eerste dan het tweede. Als dat eerste het geval is, kun je een stuk keukenrol oprollen en die eronder zetten ter ondersteuning. :)

Kelly, graag gedaan :)

groetjes Tirza     

9

dank Tirz, ik blijf gewoon lekker doorgaan met proberen! En de volgende keer blijf ik gewoon uren en uren voor je staan als je ze aan het maken bent op een beurs  :9

groeten, Bianca
TAART in huis

10 Laatst bewerkt door Ottolien (13-01-2011 13:46)

Te dun uitrollen kan ook nog heb ik ontdekt :+
Maar dat was geen probleem want toen heb ik een inlegzooltje van een andere kleur erop gemaakt en dat stond nog tof ook :Y

Enne de how to is hier de tas nog niet uitgeweest. Op mij heeft dezelfde persoon (als Lune) ook al zo'n onuitwisbare indruk gemaakt :lol: en ik heb er niet eens de hele dag naast gestaan :nooo

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Tirza, ik ben nog steeds benieuwd naar je workshops, er staat nog niets op je site :o

I never met a calorie I didn't like....

12

waaaaaaahhhh.... ik ben ermee bezig, de kits zijn bijna allemaal binnen, heb er nu totaal 6, maar wil eigenlijk 8, maar kan nu wel vast workshops gaan geven voor 5 personen dus.
workshopvoorbeeld, 1 helft is af, de andere pas half. De bedoeling is dat we 2 schoenen gaan maken, 2 totaal verschillende. :)
Hoop die ehm... volgende week denk ik, af te kunnen maken.

Op dit moment kosten mn vaste baan plus wat andere zaken iets te veel energie en tijd :( Maar wil binnenkort echt gaan knallen!

groetjes Tirza