1

Onderwerp: Hallo, ook nieuw op deze leuke leerzame site

Hallo, mijn naam is Loltje, moeder van twee zoontjes van 7 en bijna 3. De jongste en ikzelf verdragen geen koemelk en soja. Daarom bak ik al veel zelf.
Inmiddels zijn we wel een beetje uitgekeken op de appeltaart (met geitenboter) en (geiten)yoghurttaart. Allebei lekker hoor, maar we willen wel eens iets anders. Iets feestelijker ook. Van een kennis kreeg ik de tip om hier eens rond te neuzen. Met plezier! Wat een leuke site. Heb ook mijn boodschappenlijstje al klaar dus gaat vast vandaag of morgen wel de deur uit.
Ik vertrouw erop dat ik hier vast terecht kan voor tips.

Groetjes Loltje

2

Re: Hallo, ook nieuw op deze leuke leerzame site

Ik denk dat het met die tips wel goed komt...

Welkom!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op de site.
Ik ben Samira ik ben moeder van 2 kinderen, een meisje 7 en een jongen 4.
Ik heb vandaag voor het eerst de site bezocht, ik moet zeggen een hele interessante SITE! ik hou van bakken en koken, Maar ik heb nooit zo een taart gebakken, heb alle spullen gehaald die ik nodig had, en ben gaan bakken, met alle tips van andere mensen die ik hier heb gelezen, heb ik het gemaakt!ik moet zeggen ik ben echt trots op me zelf HET IS GOED GELUKT!!
:Y  :P Nu wil ik graag meer leren!!

Groetjes Samira

4

Welkom op deze supergezellige en leerzame site! Voor koemelkallergie zijn er een heleboel recepten, dus dat moet helemaal goedkomen. De appeltaart kan een tijdje in de kast want er is een nieuwe wereld opengegaan toch?

Veel succes met alles uitproberen en blijf lezen en schrijven!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek