1

Onderwerp: 4 op een rij

Gewoon zin iets lekkers en even snel een paar cc's gemaakt voor de timmerman die bezig is met een echte vensterbank van sloophout te maken. Het wordt een echte bank waarin we ook allemaal zooi in  kunnen opruimen.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6JJXI43S.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VTF7WMUX.jpg

2

Re: 4 op een rij

Cute!! En ook zo'n schitterende foto :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Wat een schatjes! En inderdaad heel erg mooie foto's  :Y .

Hey An, wat een liefies. Mooie foto's ook. Hoe krijg je dat voor elkaar dat de achtergrond zo vaag is?
Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?

Life is what you bake it.

5

Mooie cuppies! En ook mooie foto's ervan gemaakt!

Prachtige foto's!  :thumb:

... en de cc's zijn ook al zo mooi...

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Mooie ccs en mooie foto's!

Wat heb je gebruikt als witte ondergrond? Een sjaal ofzo?

Ik heb net zondag de workshop gehad :D maar dit is ook wel heel mooi als ondergrond.

I never met a calorie I didn't like....

8

Taartenmarie schreef:

Hey An, wat een liefies. Mooie foto's ook. Hoe krijg je dat voor elkaar dat de achtergrond zo vaag is?
Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?

Hoi Lilian,

Ik had je vandaag even willen bellen maar daar kwam helemaal niets van  :s  Beetje druk met administratieve jaarafsluitingen..... Houd je nog even te goed  :Y

Wel weer opgeknapt maar pas zondagmiddag dat ik weer eens uit bed kroop. Pff wat kan een mens beroerd zijn. :rolleyes:

Anyway; dat vage heeft te maken met je diafragmainstelling op je camera en de afstand tussen het voorste oblect wat je wilt fotograferen en dat wat je nog meer op de foto wil hebben. Als we weer eens gaan freubelen kunnen we hier ook wel wat mee doen. In maart ga ik bij Jungle Frog een workshop doen. Ga je mee?

9

super!

10

taartenprinsesje schreef:

Ik heb net zondag de workshop gehad :D maar dit is ook wel heel mooi als ondergrond.

Dank je wel voor je complimentjes  :)  Als ondergrond heb ik een sprei gebruikt. Ik ga de worskhop nog doen. In maart of zo. Heb er nu al zin in  :Y

11

Mooooooie foto's van fraaaaaaie cuppies!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (11-01-2011 21:53)

Annekehil schreef:

Dank je wel voor je complimentjes  :)  Als ondergrond heb ik een sprei gebruikt. Ik ga de worskhop nog doen. In maart of zo. Heb er nu al zin in  :Y

:think: Maar als je dit al kan heb je die workshop toch niet meer nodig?
Ik dacht dat je hem al gedaan had :Y

13

Annekehil schreef:

Ha, ha dank je wel. In het analoge tijdperk heb ik veel bruidsfotografie gedaan dus met instellingen op een camera kom ik wel een eindje.

Voedsel en bij kunstlicht fotograferen vind ik toch wat lastiger en ik hoop dan ook wat van Simone op te steken. Deze cuppies heb ik vanmiddag op een stoel voor het raam gezet maar zodra er een lamp op moet..... Lang leve fotobewerking. Dat neemt alleen altijd zoveel tijd in beslag.

Verder vind ik het lastig worden als je drukkere cuppies en/of taarten moet fotograferen. Kortom; ik verwacht van Simone tips over fotograferen bij kunstlicht en drukkere composities rustig tye kunnen fotograferen.

Annekehil schreef:
Annekehil schreef:

Ha, ha dank je wel. In het analoge tijdperk heb ik veel bruidsfotografie gedaan dus met instellingen op een camera kom ik wel een eindje.

Voedsel en bij kunstlicht fotograferen vind ik toch wat lastiger en ik hoop dan ook wat van Simone op te steken. Deze cuppies heb ik vanmiddag op een stoel voor het raam gezet maar zodra er een lamp op moet..... Lang leve fotobewerking. Dat neemt alleen altijd zoveel tijd in beslag.

Verder vind ik het lastig worden als je drukkere cuppies en/of taarten moet fotograferen. Kortom; ik verwacht van Simone tips over fotograferen bij kunstlicht en drukkere composities rustig tye kunnen fotograferen.

de workshop gaat juist voornamelijk over fotograferen bij daglicht, tenzij je dus juist de speciale kunstlicht workshop gaat doen. anders zou ik haar toch maar even mailen vooraf. ze gaat wel elk moment op vakantie nu.

15

de workshop gaat juist voornamelijk over fotograferen bij daglicht, tenzij je dus juist de speciale kunstlicht workshop gaat doen. anders zou ik haar toch maar even mailen vooraf. ze gaat wel elk moment op vakantie nu.

Oh dat wist ik dus niet  :/  Dank je voor de tip! Ik zal haar even contacten  :Y

16

die timmerman vindt het helemaal niet erg om bij jullie te komen timmeren denk ik zo;  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

17

Annekehil schreef:

In maart ga ik bij Jungle Frog een workshop doen. Ga je mee?

Hahaha, ja daar zal je zowel mij als Julia aantreffen. Gezellig!

18

Taartenmarie schreef:
Annekehil schreef:

Heb het net opgezocht in mijn agenda; de 5e. Jullie ook? Geweldig. :lol: Echt super!!!!!

19

schitterend, en leuk voor de timmerman!
Ook je foto's zijn prachtig!

20

Annekehil schreef:
Taartenmarie schreef:
Annekehil schreef:

Heb het net opgezocht in mijn agenda; de 5e. Jullie ook? Geweldig. :lol: Echt super!!!!!

Yep. Gezellig hoor!

21

Mooie cc's en prachtige foto!

Timmerman was er vast blij mee. En wat klinkt die vensterbank-bank gaaf!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

22

Mooie cupcakes en schitterend gefotografeerd!!  :thumb:

23

Prachtig en de foto's maken ze nog mooier dan ze zo al zijn  :thumb:

24

wat een lieve cc's.
die timmerman viel met z'n neus in de cc's.