26

Re: Drie blonde dames uit Amsterdam...

kamani schreef:

geweldige taart!!!!!
Hoe maak je die kleur paars??

Marsepein kleuren met violet van Wilton en een tikkie Dusky Pink/Wine van Sugarflair.

27

leonietje schreef:
FiFi78 schreef:

Wauw helemaal super!!
mag ik vragen hoe je die puzzelplaatjes recht op de zijkant krijgt? zodat het hoofdje niet omvalt? Maak je de plaatjes gewoon van fondant en laat je dat opdrogen? of doe je er extra tylose door?

groetjes fifi

Nou dat was nog een heel gedoe moet ik zeggen. Ik had twee dagen ervoor de puzzelplaatjes gemaakt van marsepein (zeelandia , dat droogt behoorlijk in vind ik, dus dat hoofd blijft wel vanzelf rechtop staan). Toen ik de puzzelplaatjes op de taart wilde plakken vielen ze allemaal uit elkaar :s . Stukje voor stukje op de taart geplakt. Ik puzzel niet zo vaak , maar misschien moet ik al bij het puzzelen de delen aan elkaar plakkken met tylose? Misschien weet iemand dat?

Hai, bedankt voor je reactie.
ik plak puzzeltjes gewoon met water en poedersuiker vast. maar goed ik puzzel ook niet zo vaak :)

Geniet van elke dag!!!!

28

Wauw, wat een supermooie taart.  :thumb:  :thumb: Blijft een leuk thema "Blond"!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

29

Ik vind hem helemaal fantastisch! Supermooi!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

ziet er prachtig uit! :thumb:

like it...love it....till you just can't resist !!!!

31

Leuk al die "extra's" zoals de dwarsfluit en de linten onder het rozet en het feit dat de puzzels er niet helemaal plat op zitten, maar beetje uitsteken als losse schildjes :D

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

32

Gave taart zeg!!!!!

33

Leuke taart! Ik houd van al die kleurtjes. Al zit je dwarsfluit aan de verkeerde kant.  :shh:

34

very nice :thumb:

Wat een heerlijke vrolijke taart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

36

Hoi Leonie,
beetje late reactie op je taart, maar hij is harstikke leuk! Enne nog een leuke bijkomsigheid, een collega van mij heeft er eens stukje van gehad en ze vond hem heel erg lekker!
En tuurlijk vond ze hem ook heel mooi ;)

Omdat ze wist dat ik ook zulke taarten maak vertelde ze over jouw taart en ze beschreef hoe hij eruit zag, en toen "herkende" ik gelijk jouw taart!

37

Renate78 schreef:

Hoi Leonie,
beetje late reactie op je taart, maar hij is harstikke leuk! Enne nog een leuke bijkomsigheid, een collega van mij heeft er eens stukje van gehad en ze vond hem heel erg lekker!
En tuurlijk vond ze hem ook heel mooi ;)

Omdat ze wist dat ik ook zulke taarten maak vertelde ze over jouw taart en ze beschreef hoe hij eruit zag, en toen "herkende" ik gelijk jouw taart!

Nou jaaaa, dat is toch ook toevallig zeg. Ben blij dat ze 'em ook lekker vond. Ik sprak vanmiddag de moeder van de jarige en de taart was erg goed in de smaak gevallen. Lynn was er superblij mee en had er moeite mee om hem aan te snijden. Dus daarom de blondmeisjes er eerst maar afgehaald :D

Wat leuk dat je me dit even laat weten Renate! :Y

Groetjes Leonie

38

Heel mooi en leuk en ook zoveel leuke vrolijke kleuren,top! :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

39

echt heeeel erg leuk!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

40

Erg mooie taart...hmmm misschien moet ik me ook een aan een Blond puzzel gaan wagen...

41

Super leuk :Y