1

Onderwerp: Tatataaa

Mijn man werkt bij de Efteling en werd t weekend 30. Hij wilde dus in stijl zijn verjaardag vieren met zn collega's. Dit was mijn versie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PR7GD4SG-D.jpg

8 uur werk zit er in, schrok ervan toen ik het optelde... moet waarschijnlijk binnenkort voor een van  zn collegas zon zelfde maken en dan kan ik maar iets van €35 vragen... vind he maar weinig voor zoveel werk hoor!

2

Re: Tatataaa

leuk hoor! lekker vrolijk!

ik reken nooit mijn uren uit wanneer ik een taartje maak voor een ander, dan zou een taartje onbetaalbaar worden denk ik...

de taart die ik vorige week voor mijn zoontje heb gemaakt ben ik in het totaal denk ik wel 15 uur mee bezig geweest (incl. boetseren) als ik dat aan een ander moet doorbereken....... tja... :)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

Nee ik weet t, maar het was een heel flinke taart, 22 tot 25 man... en ze hebben m met zn 10e ong weggekaant! hahah! :Y  :P
Tja, vind het heeeerlijk om te doen, de tijd vliegt als ik hiermee bezig ben.. Maar vind het echt schrikbarend weinig opbrengen.... Geen reden om ermee te stoppen hoor :lol:

4

Hij is wel erggg leuk en je moet dit inderdaad echt als een hobby zien, er gaat altijd veel tijd in een mooi taartje zitten, maar deze hobby is wel `gratis`, tenminste zo zie ik het, je krijgt je ingrediènten weer terug. Meeste hobby´s kosten toch meer..

Ja das absoluut waar... het is de leukste hobby ooit als je het mij vraagt ;)
Maar ik zou er zo graag mn geld mee verdienen en dat zit er zo niet in natuurlijk...

6

er komt bij mij ineens iets naar boven hahaha  :lol:

te tete te tete tettete  :+  , dat liedje vd carnaval blijft weer hangen ohhnee he hahaha :lol:

het is een hartstikke leuke , vrolijke en passende taart

en nee , de uurtjes kun je beter niet tellen , ik heb er ook een aantal waaraan ik nog langer ben bezig geweest  :lol:

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

7

Wat een leuke stapel! :thumb: