1

Onderwerp: Hallo allemaal =)

Via een ander internetforum heb ik dit forum leren kennen en ik wil me graag voorstellen.
Mijn naam is Kirsten, ik ben 23 jaar jong en woon in Drenthe  :cool:.
Ik volg een management studie en hoop eind juni mijn diploma te behalen. Wat ook betekent dat ik straks kan verhuizen naar een eigen apartementje (ik woon nu nog op kamers). Ik krijg dan de ruimte om weer te gaan bakken en wil dan ook proberen de taarten zo prachtig te versieren als jullie hier doen!

Helaas is bij mij kort geleden Coeliakie geconstateerd dus moet ik overgaan op gluten-vrije materialen. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben, en is het een beetje eetbaar? =)

Ik hoop hier veel te leren en inspiratie op te doen!

Kirsten

Re: Hallo allemaal =)

Hoi Kirsten,
Welkom op dit geweldige leuke forum.
Wel vervelend dat coeliakie is geconstateerd,dus je moet je hele levenswijze omgooien.
Ik weet dat er zeker meerdere dames zijn die met dit probleem zitten.
Je kan eens via de zoekfunctie kijken.
En weet dat er van de week bij bakken voor andere een topic is geweest met zelfs een recept wat goed en lekker was.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

Re: Hallo allemaal =)

Welkom op dit leuke, leerzame, maar oh zo verslavende forum. Ik weet dat ze in de webshop glutenvrij biscuitmix hebben en anders kan je ook met de zoekbutton in de recepten zoeken. Er is al veel over voorbij gekomen, want je bent natuurlijk niet alleen!

Heel veel bakplezier, vooral veel dingen uitproberen en alvast succes met de laatste loodjes studie en het zoeken naar een apartementje!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek