1

Onderwerp: plaatjes blond Amsterdam

Ook ik ben net als velen van jullie op zoek gegaan naar plaatjes van blond amsterdam maar kan maar weinig vinden. Via greetz.nl lukt het me niet de plaatjes op te slaan.
Wie kan me helpen aan een paar plaatjes voor een verjaardag van een 18 jarige en de plaatjes van de zuster?

alvast dank!!

groetjes Sasja

2

Re: plaatjes blond Amsterdam

Ik lees even mee, want ik ben ook op zoek....

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

Je kunt wel de plaatjes van blond op groot formaat in beeld zetten (bv van Greetz, marktplaats, blond site) en dan een "print screen" maken.

Printcreen krijg je door op CTRL en PRT SC (rechts bovenin) tegelijk te klikken. Je kan het plaatje vervolgens in paint of word plakken (CTRL+V) en daar alle onnodige randjes bijsnijden.

Zo moet het lukken.

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

4

Plaatje opslaan, invoegen in een word document en uittrekken. Of vergroten met printen

5

Ik klik op de kaart en deze opent dan in een apart venster. Dan druk ik bovenin mijn pc op 'afdrukken', dan 'afdrukvoorbeeld'. Van daaruit vergroot ik het plaatje tot de gewenste grootte. Dan print ik deze uit.

6

ik heb me ook wat afgezocht en heb uiteindelijk een plaatje zelf nagetekend van een plaatje van een bod of trommel ofzo ...

7

Esther68 schreef:

Ik klik op de kaart en deze opent dan in een apart venster. Dan druk ik bovenin mijn pc op 'afdrukken', dan 'afdrukvoorbeeld'. Van daaruit vergroot ik het plaatje tot de gewenste grootte. Dan print ik deze uit.

Dit lijkt idd het best te werken.
DANK!

8

ik heb er zat dus mail me maar kan je ze krijgen  :Y  :Y  :Y  :Y

Op de blond Amsterdam hyve:
http://damesblondamsterdam.hyves.nl/alb … /TzzBDXqq/

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

10

Ik ben ook op zoek naar blond plaatjes... bedankt voor de tips!!

Taartgroetjes Aniet!