Re: Animal print topsy
Gave taart echt super!
En wat gaat het hard hè.Senna wordt ook bijna 11,het worden dan al echte dametjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Animal print topsy
Gave taart echt super!
En wat gaat het hard hè.Senna wordt ook bijna 11,het worden dan al echte dametjes!
hele leuke mooie super taart !!! 
Wauw, wat een geweldige "wilde" taart, super dierenvelletjes en je zebra is cute! 
Super! Ik vind de dierenprints ook geweldig. Echt een meidentaart op deze manier met de roze strikken!
Bedankt voor de leuke berichtjes allemaal! En leuk dat jullie hem leuk vinden! Ik was er halverwege niet zo zeker van, hahaha. Dta heb je zo soms.
Even antwoorden:
@petrawb: mmmm, zebraatje is een beetje uit mijn hoofd gemaakt, maar ik zal eens kijken of ik tijd vind om hem even apart te fotograferen dan is een how-to misschien niet eens nodig?
@yvonne88: zekers!
@Carien: de maten zijn 25, 20 en 15 cm. Ik snijd de kapsels dan naar beneden toe zo schuin dat de onderkant ongeveer net zo groot wordt als de taart die er bovenop staat...
@conny4u: in principe zit er nog wel een workshop topsy turvy hier in de pen, moet de boel alleen even uit gaan werken...
De taart is echt super geworden zeg,en ja,wat worden ze snel groot hé,veels te snel!
Gefeliciteerd nog met je dochter 
hij is gaaf, daar was ze vast heel blij mee en nog gefeliciteerd natuurlijk
super leuke prints gemaakt! Vooral je luipaard is top gedaan!!
@petrawb: mmmm, zebraatje is een beetje uit mijn hoofd gemaakt, maar ik zal eens kijken of ik tijd vind om hem even apart te fotograferen dan is een how-to misschien niet eens nodig?
dat zou fijn zijn!! ben erg benieuwd naar de foto's! 
helemaal geweldig en wat een hoop werk moet dat inderdaad zijn geweest! Top hoor 
@Carien: de maten zijn 25, 20 en 15 cm. Ik snijd de kapsels dan naar beneden toe zo schuin dat de onderkant ongeveer net zo groot wordt als de taart die er bovenop staat...
dank voor je antwoord
Purmerend is zo ver weg, moet het zelf maar eens gaan proberen
en met zulke extra info lukt dat misschien 
hele leuke taart voor een meisje met een mooie toepasselijke naam 
Erg mooi gemaakt 
Ontzettend mooi met al die dierprintjes!!!!!
Wauw wat een super leuke taart!!! Mooi die prints (hoe doe je dat toch met de luipaard print?) en gaaf met dat rose! Je zebra is ook een poepie!
Ennuh... gefeliciteerd natuurlijk met je grote meid!
Groetjes, Jose
Geweldige taart, lilo, en nog gefeliciteerd, sorry ben wat laat

Wat een prachtige taart zeg!!!
Als dit al last-minute is....dan wil ik niet weten wat voor een waanzinnigs je maakt als je wel tijd te veel hebt hahahahaa!!
Echt héééééél erg mooi!
Mag ik 'm opslaan als inspiratie??
Voor zowel de topsy als de waanzinnige dieren-printjes!!
Een toppertje, leuk zo met die diverse dierenprinten op de topsy. 
Super leuk gedaan!
Wow, echt een fantastische stapel! En die roze strikken maken het toch "girly", echt leuk! 
Wauw, super gaaf!!!
Beestachtig mooie taart, haha! 
Als ik jouw naam zie staan bij een taart weet ik zeker dat ik iets leuks te zien krijg
Deze is ook weer zo gaaf!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Animal print topsy