1

Onderwerp: Monsterlijk!

Voor de 4e verjaardag van mijn lieve zoon wilde ik een kleine desserttafel presenteren. Het thema: 'Monsterlijk Groen'. Het was effe stressen, maar de gasten waren enthousiast, en de kleine Birthdayboy was helemaal happy. (dan is mama t ook, niet waar?!).
De desserttafel bestond uit een monchoutaart, een biscuittaart, chocolollies en koekjes. (zie andere rubriek).
De monchoutaart had een chocobiskwiebodem en een limoentopping met fondant-ogen. De biscuit was gevuld met groene(!) zwitserse room geïnspireerd door Debbie Brown. Niet helemaal tevreden door slechte planning, maar oké...(schijnt zo te werken als je een taart voor t eigen gezin maakt...) :o

http://i54.tinypic.com/dxbioy.jpg

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

2

Re: Monsterlijk!

Ziet er vies uit maar zal vast goed smaken!

gefeliciteerd!

3

Leuk idee!

4

:lol: het ziet er inderdaad vies uit! Maar wel gaaf!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

5

fantastisch wat een leuke taarten.
zelfs mijn zoon van 14 zou er blij mee zijn!

6

:lol:  :lol:  ik zag eerst je koekjes en ben toen deze gaan zoeken, deze zijn ook al helemaal :thumb:

Hoe heb je de ogen gemaakt? (of zijn dat knikkers oid :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

kickuhhhhhhhh!!!

8

Ieeeuw... :) Superleuk!

9

Carien schreef:

:lol:  :lol:  ik zag eerst je koekjes en ben toen deze gaan zoeken, deze zijn ook al helemaal :thumb:

Hoe heb je de ogen gemaakt? (of zijn dat knikkers oid :o )

allebei de taarten hebben fondantogen. Doordat de monchoutaart in de koelkast moest staan, ging t fondant "zweten" en leverde zo onbedoeld een mooi realistisch glanseffect op. :)

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

10

Humor, heel geinig!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

11

Geweldig!!......... Wat een idee.

12

gatver wat een vies gezicht, heeeelemaal geslaagd dus :D voor dit feestje!!!echt super

13

hihi wat leuk zeg!