Onderwerp: Zijn met geboortemuisjes gedecoreerde cupcakes in te vriezen?
Zijn met geboortemuisjes gedecoreerde cupcakes in te vriezen? Of wordt dat klef na het ontdooien?
Wie heeft dit eerder gedaan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Zijn met geboortemuisjes gedecoreerde cupcakes in te vriezen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zijn met geboortemuisjes gedecoreerde cupcakes in te vriezen? Of wordt dat klef na het ontdooien?
Wie heeft dit eerder gedaan?
Ik zou er even eentje uitproberen.... kan dat niet?
Lijkt me trouwens dat het wel moet kunnen hoor. Waar heb je ze mee vastgeplakt?
Ik heb ze nog niet gemaakt. Voor morgen wil ik zo'n 30 cc's maken die mijn zusje dan kan invriezen. Iedere keer als ze dan bezoek heeft dan kan ze er een paar uithalen. En omdat ik geen zin heb om 30 dezelfde te maken dacht ik hieraan.
Ik heb die muisjes nog niet in huis. Ik dacht ze gewoon af te smeren met botercreme (1:1), daarop fondant/marsepein en ze er dan op te plakken met een heel klein beetje tylose.
Lijkt me dat dat wel moet lukken hoor, maar ik zou er toch eentje uitproberen voor de zekerheid denk ik.
Ha,
was ik helemaal vergeten om die muisjes te kopen, dus ik heb ze zonder gedecoreerd. Nog bedankt voor je reacties!
Graag gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Zijn met geboortemuisjes gedecoreerde cupcakes in te vriezen?