1

Onderwerp: Hulp nodig;)

Hoi

Ik ben daphne en ik heb een vraag.

Ik vroeg me af hoe je de taarten bij een stapeltaart op elkaar stapelt. Gaat er wat tussen . Zo ja wat ??:)

Niet dat ik al zo ver ben maar vraag het me toch af :P

groetjes

2

Re: Hulp nodig;)

Hoi Daphne,

Ik heb je even gemeld, want je staat in het verkeerde topic.
Hier kun je je voorstellen.

Wat heel handig is als je net begint is de FAQ, hier staan heel veel antwoorden op vragen die je kunt hebben als je net begint.

Om je vraag te beantwoorden, tussen de taart gaat een kartonnen plaatje, deze kun je in de webshop bestellen.
Afhankelijk van de hoeveelheid stapels en het gewicht moet je ook gebruik maken van deuvels, deze plaats je in de onderste taart om de taart erboven te stutten (zodat je onderste taart niet in elkaar zakt), dit stutten doe je bij elke laag die ondersteuning nodig heeft.

succes

groetjes karin

3

Hoi Daphne, welkom op het forum!

Als je vragen hebt, kun je beter een apart topic in de desbetreffende vragenrubriek openen..... Maar eerst zou ik je willen aanraden om de FAQ eens door te lezen (in het linkermenu). FAQ staat voor Frequently asked Questions oftewel veelgestelde vragen, en daar valt deze wel onder ;)

Groetjes en veel bakplezier!

Jozien.

PS: ook op mijn linkjessite vind je how to's voor het stapelen van taarten, mocht je die eens willen bekijken :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

snap er nog niet echt veel van  :P  want heb nu gekeken in faq maar zocht iets over reliefmat maar vind niets er over. Want zodra ik dan marsepein om heen doe dan wrijf ik het relief weer weg :s wat doe ik fout ;)  :o

5 Laatst bewerkt door Carien (13-01-2011 21:13)

aaien :Y niet wrijven :nooo

edit:
je kunt ook de zoekfunctie gebruiken en veel bij andere taarten lezen; overal en nergens vind je hier tips (het kost effe tijd, dat wel ;) )

en nog een edit: niet allerlei vragen/opmerkingen binnen 1 topic plaatsen, dat maakt het zoeken er later niet makkelijker op ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

dan maar een nieuw bericht, want 3x edit is ook raar :s

Heb je deze al geleze? Lot heeft allerlei basisdingen beschreven, misschien heb je er iets aan ? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125276

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

hoe kan ik op nieuw ergens iets vragen of melden dan :):):P dank je wel :) hoop dat het nu gaat lukken