Onderwerp: Voor hoeveel pers. is een bakblik van Cars (wilton)
De titel zegt het al.
Wil graag het aantal stukjes weten!
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Voor hoeveel pers. is een bakblik van Cars (wilton)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al.
Wil graag het aantal stukjes weten!
Als je hem vult met water (tot waar je normaal ook je beslag doet), dan weet je het aantal liter, en kun je in de tabellen (links) opzoeken met welke grootte je het kunt vergelijken. Het is natuurlijk wel een raar modelletje. Je kunt ook even de oppervlakte proberen te meten (ongeveer). Ik reken altijd stukjes van 6x6.
Als je hem vult met water (tot waar je normaal ook je beslag doet), dan weet je het aantal liter, en kun je in de tabellen (links) opzoeken met welke grootte je het kunt vergelijken. Het is natuurlijk wel een raar modelletje. Je kunt ook even de oppervlakte proberen te meten (ongeveer). Ik reken altijd stukjes van 6x6.
Ik heb het bakblik nog niet, wil het graag weten voor ik hem ga aanschaffen
Misschien dat iemand deze info voor mij heeft?
staan er geen afmetingen bij in een webwinkel ergens? Bij de Wilton pan in de shop staat dat hij 27.5 x 17 x 10(diep) is. Dan kun je het uitrekenen.
4.7 liter dus
kwa oppervlakte iets groter dan 20x20 vierkant.
staan er geen afmetingen bij in een webwinkel ergens? Bij de Wilton pan in de shop staat dat hij 27.5 x 17 x 10(diep) is. Dan kun je het uitrekenen.
35x15.9x7 dus dan zou hij afgerond 3,9 liter zijn. Dan weet ik nog niet voor hoeveel pers. dit dan zou zijn
De meeste Wilton 3D bakvormen kun je voor ca. 15 personen rekenen. Alleen denk ik niet dat je deze bakvorm ergens in Nederland kunt kopen, want Wilton heeft alleen rechten voor Amerika en Canada, dat is de reden dat deze Disney taartpannen hier (in Europa) helaas niet verkrijgbaar zijn.
Groetjes, Inge
De meeste Wilton 3D bakvormen kun je voor ca. 15 personen rekenen. Alleen denk ik niet dat je deze bakvorm ergens in Nederland kunt kopen, want Wilton heeft alleen rechten voor Amerika en Canada, dat is de reden dat deze Disney taartpannen hier (in Europa) helaas niet verkrijgbaar zijn.
Groetjes, Inge
De pan die ik op het oog heb kan ik wel via een webshop in NL aanschaffen
Ik heb hem pas gekocht en zit met dezelfde vraag. Ook ik heb dus geen idee voor hoeveel personen hij is. Ik zal hem binnenkort een maken, is mijn zoon ook blij en weten we meteen hoeveel stukken eruit kunnen.
Inge schreef:De meeste Wilton 3D bakvormen kun je voor ca. 15 personen rekenen. Alleen denk ik niet dat je deze bakvorm ergens in Nederland kunt kopen, want Wilton heeft alleen rechten voor Amerika en Canada, dat is de reden dat deze Disney taartpannen hier (in Europa) helaas niet verkrijgbaar zijn.
Groetjes, Inge
Da's dan illegaal
12-15 personen volgens antwoorden op cakecentral.........
Zag idd ook dat ie op een NL-site wordt aangeboden.......
joynme schreef:Inge schreef:De meeste Wilton 3D bakvormen kun je voor ca. 15 personen rekenen. Alleen denk ik niet dat je deze bakvorm ergens in Nederland kunt kopen, want Wilton heeft alleen rechten voor Amerika en Canada, dat is de reden dat deze Disney taartpannen hier (in Europa) helaas niet verkrijgbaar zijn.
Groetjes, Inge
Da's dan illegaal
Deze?
Ik heb hem pas gekocht en zit met dezelfde vraag. Ook ik heb dus geen idee voor hoeveel personen hij is. Ik zal hem binnenkort een maken, is mijn zoon ook blij en weten we meteen hoeveel stukken eruit kunnen.
Misschien dat je hem dan heeeeeel snel een keer kan maken?
Moet volgende week een cars taart maken
Of dat die specifiek is weet ik niet; ik weet alleen wel hetzelfde als Inge zegt: Wilton heeft (nog?) geen rechten op verkoop van Disney-pannen buiten Amerika en Canada, en volgens de Wilton-site is dat wel een originele Disney-Pixar pan
Of dat die specifiek is weet ik niet; ik weet alleen wel hetzelfde als Inge zegt: Wilton heeft (nog?) geen rechten op verkoop van Disney-pannen buiten Amerika en Canada, en volgens de Wilton-site is dat wel een originele Disney-Pixar pan
Dan maar hopen dat Meneer Wilton niet bij mij thuis komt kijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Voor hoeveel pers. is een bakblik van Cars (wilton)