Onderwerp: "Ik ben jou beste vriend",Toy Story
Eerst moest ik een Winx taart maken,maar de moeder belde net op tijd,dat het iets anders moest worden,graag een Toy Story als het kon,en "doe maar lekker gek en veel
",oke,dat doen wij dan ook.
Heel veel figuren gemaakt,Buzz,Meneer en mevr,aardappelhoofd,Jessie,Woody,Stinky,Bullebeest en drie Aliens,moeilijk om wat anders te verzinnen,vele taarten van toy story heb ik bekeken en stuk voor stuk zijn ze te gek,dit heb ik ervan gemaakt.
Mijn zoon was er zo weg van,dat hij ook graag een toy story taart wil(febr),en weet je wat,hij heeft zelf al een ontwerp gemaakt van zijn taart,die toch hardstikke leuk is geworden,was er zelf nog niet opgekomen,leuk om tezien hoe de kids hun taart zien en zo'n toy story ben ik nog niet tegengekomen,dus dat blijft nog even een geheimpje van ons
,maar die zal ik zeker voor hem gaan maken.
Ook had de jarige nog een kinderfeestje boltaartjes decoreren,dit hebben wij ook in dit thema gedaan,helaas vergeten hier foto's van te maken,je bent dan zo druk bezig met andere dingen,maar leuk waren ze wel,ze hadden een alien of een aardappelhoofdje gemaakt erop.
Hij was gevuld met aardbeiencreme.
De voorkant:
Woody is er ook hoor:
Bullebeest blijft bij Jessie
Nog een zijkant:
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl