Re: Dit keer geen oude taart.
Wowie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit keer geen oude taart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wowie!
Heel erg leuk!
Goed idee ook om de strik meteen op de cameo te plaatsen! Moet ik onthouden 
ik ben er helemaal stil van..... wat mooi!!!!!!!!!
Hij is supergaaf, vooral inderdaad die krullen!
hop en weer een veer in je reet.
Ziet er weer geweldig uit 
En ook deze is weer super,blijft gaaf dat zwart/wit
wow!!! heel mooi!!!
Sweet Carolyn schreef:tamara14 schreef:Wauw, hier heb ik gewoonweg geen andere woorden voor! Wat een megamooie taart
![]()
![]()
De krullen op de onderste rand; een uitsteker?
Chique!!! Een echte toptaart!
Lekker met de cricut bezig geweest?
Wauw Caroline echt weer super zoals ik van je gewend ben , heb je je een cricut aangeschaft aan de krullen op de onderste taart te zien
Inderdaad zijn de krullen uit de cricut
![]()
Ik heb hem niet aangeschaft ( nog niet), maar ik mag hem uitproberen. Dit was dus mijn eerste poging.
Ook de schildjes achter de cameo's zijn uit de cricut.Ik dacht het wel want deze steker had ik nog niet gezien
![]()
Maar het is wel een duur speelgoedje hé , want als je je een cricut aanschaft moet je ook nog verschillende cartrigdes kopen om verschillende patronen te kunnen snijden of zit ik mis???
Maar je taart blijft prachtig![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik hem had
Het is inderdaad een inverstering.
Er zit een cartridge bij, daar staat al heel wat op.
Ook staan er cijfers en letters op.
Ja natuurlijk wil je zo'n hele rits van die cartridges hebben, maar het is net als met de uitstekers, je ziet ze, wil ze hebben en sommige liggen nog steeds ongebruikt ergens in een bak.
Super gaaf en lekker stoer! Ik had ook al zitten kijken naar de krullen, maar dat is dus de cricut. Zitten die patroontjes er standaard bij?
Groetjes, José
Inderdaad Jose de krullen en schildjes zitten er standaard bij, en je kan ze van 1cm tot het de grootte van de snijmat uitsnijden.
Echt super mooi!
Wat een leuke titel voor je taart
De taart zelf vind ik super,mooi hoor!
schitterend sjiek!
Deze is weer leueueueueuk ! 
ziet er geweldig uit!!! 
Echt sjiek, mooi hoor!
heel mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit keer geen oude taart.