Re: sorry, ik heb ff geen pakkende titel
Super weer Brenda!
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sorry, ik heb ff geen pakkende titel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super weer Brenda!
koningin van de strakke taarten !!!!
Aan al die complimenten kan ik niet zoveel meer toevoegen, behalve dan dat ik ze toch echt allemaal onderschrijf.
Wil dus verder alleen maar even zeggen dat ik dit weer prachtige creatie van je vind. Hij heeft weer helemaal de WOW factor!
Daar word je toch stil van?! Steeds even kijken, kan haast niet zo mooi.
Ook ik ben errug benieuwd hoe je die onderrand hebt gemaakt. Is dat een soort 'diepe' schelpenmould?
die onderste rand is de paterned beadborder van alphabetmoulds o.a. te koop bij ellens creative cakes.
mooie taart..die border is super 
Heel erg mooi!
Wauw zooooo geweldig mooi!
Wauw!
wow super mooi, ben er erg weg van
ook van je rozen.is dat ook een mold ?
nieuwsgierig maar welke molds precies en welke cromper? ben nog lang niet zo ver als jij dus leer graag bij.
erg mooi, chic!
Titel of niet, het is weer een prachtige taart Brenda
strak en glad, gewoon helemaal af.
mijn creativiteit is ff niet wat het geweest is.
dus je moet het maar zonder titel doen![]()
maar goed. de taart die ik vandaag gemaakt heb was even om mijn nieuwe molds weer uit te proberen (zal morgen een mooie daglichtfoto maken)
een nieuwe uitdaging voor mij was om deze iets overhangende wavy in 1 x te bekleden. dit gaat met de ronde uitvoering erg makkelijk, maar ik wilde dit ook wel eens proberen. dit is toch een iets scherpere hoek, het ging best wel maar dat crimpertje is niet voor niets gebruikt moet je maar denkenoverigeens vind ik het best een geinig efffect hebben. het lijkt zo op een met kleine pareltjes gespoten randje en ik kan totaal niet spuiten met icing en zeker niet gelijkmatig. ook verbaast het mij dat dat ene crimpertje wat ik heb het altijd presteert om precies goed uit te komen
![]()
deze taart zal ik overigens weer via de brennies cakhoushyves gaan verloten, dus mocht je interesse hebben, dan moet je daar wel lid van zijnen nee Gerlinde, jij mag niet meer
![]()
heb geprobeerd een moooie sfeerfoto temaken met de kerstboom, maar hij werd niet wat ik in gedachten had... morgen bij daglicht nog maar ff stoeien dan want ook de weerspiegeling van de foto doet lijken of de taart niet helemaal strak is, en ik was er juist zo trots op dat dat wel het geval was![]()
het is overigens een biscuit 20cm gevuld met aardbeienjam en vanillecreme
jaaaaaaaaa en de daglichtfoto's
wat een prachtige taart, een lust voor het oog. welke mould heb je gebruikt voor de rozen?
Als de taart zo gaaf is heb je ook helemaal geen titel nodig 
waaw weeeeeeer een beauty!! heel erg rustige taart!
de roses van alhabetmoulds
Oooooo, dit vind ik echt een schatje
Erg leuk!
Dat is het!!Echt prachtig!
Heel erg mooi, ik vind die rand erg bijzonder!
Gaaf zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sorry, ik heb ff geen pakkende titel