1

Onderwerp: siliconen mallen

Ik heb vandaag mijn 2e taart gemaakt. Ging al beter dan de eerste. Ik heb alleen met uitstekers gewerkt. Ik had die alleen nog maar. Op de webshop van de leukste taarten shop de siliconen moulds gezien. Ik wil de sneeuwmannen aanschaffen. Hoe krijg je bij de siliconen moulds de verschillende kleuren. Gewoon vullen met de kleuren die je wilt? Dus sjaal bijvoorbeeld rood dan daar in de sjaal rood en in de hoed bijv. zwart en in het lijf wit. Werken de siliconen moulds prima? Heeft iemand daar ervaring mee?

Bedankt.

2

Re: siliconen mallen

Je staat hier verkeerd, ik zal je ff melden

de rubriek ' Sjablonen, Patronen & Howto's' is om je how to's te delen, niet voor vragen, zo staat ook in de sticky van de rubriek (=handig om te lezen als je nieuw bent)

[move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ik lees even met je mee.ben ook wel benieuwd hoe dat gedaan wordt.

bij sommige molds werkt het wel om er verschillende kleurtjes in te stoppen, bij sommige molds werkt het niet, het ligt er maar net aan of dat stukje op de plek blijft zitten waar jij hem wilt hebben en of je fondant er nog goed uitkomt, omdat het dan niet 1 brok aan elkaar zit, maar losse delen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Anders kan je je fondant of marsepein ook beschilderen.

7

of dusten :Y
Schilderen door een klein beetje kleurstof te mengen met kleurloze alcohol (rum/whisky, wat je ook maar hebt).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl