1

Onderwerp: Ook nieuw

Hallo Lieve medebaksters. Ik vind het nu wel eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Anne-Mieke, ben 66 jaar en net een maand gescheiden(na 43 jaar)
Ik heb 5 kleinkinderen waar ik graag voor bak.
Ik ben begonnen in 2009 om voor mijn kleindochter van 10 een taart te maken. Dagelijks zit ik op het forum te kijken en het is geweldig wat jullie kunnen. Mijn petje af!!!
Ik leef ook met veel van jullie mee met alle grote en kleine verdrieten en -(tjes). Ik reageer niet zo vaak omdat ik het best moeilijk vind wat te zeggen, de meesten van jullie kunnen het zo mooi zeggen.

Hartelijke groeten, anne-mieke

groetjes, anne-mieke

2

Re: Ook nieuw

Hoi Anne-Mieke,

Welkom op dit geweldige forum. En we zijn natuurlijk heel benieuwd naar al je creaties. ennuh, ik ben het met je eens, sommige kunnen het altijd zo mooi zeggen...ik kijk en lees dus ook veel, leef mee met alle mede forumers, maar vind het soms lastig om iets te schrijven.

Laat je alvast wat foto's zien van de gemaakte taarten tot nu toe? :Y

groetjes karin

3

Dank je wel Kaatje, ik ben niet zo geweldig met de computer dus ik heb nog geen idee hoe dat moet.
Ook ben ik vaak vergeten foto's te maken. Vooral van de beter geslaagde.
Maar ik ga nog wel uitzoeken hoe dat moet. 

groetjes, a.m.

groetjes, anne-mieke

4

annetje9 schreef:

Dank je wel Kaatje, ik ben niet zo geweldig met de computer dus ik heb nog geen idee hoe dat moet.
Ook ben ik vaak vergeten foto's te maken. Vooral van de beter geslaagde.
Maar ik ga nog wel uitzoeken hoe dat moet. 

groetjes, a.m.

Ik had precies hetzelfde, voordat ik deze site tegenkwam had ik zelf niet gedacht ooit op een forum te zitten.
Wat ik zelf een heel makkelijke manier vind om foto's te plaatsen is via mijn album
Op de site www.mijnalbum.nl kun je een eigen account aanmaken, hier kun je dan heel gemakkelijk je taartfoto's opzetten.
Vanaf deze site zijn ze dan weer heel makkelijk hierop te zetten.
Mocht je zover zijn, dan staan er ook hele uitleggen hier op de site, maar lukt het dan nog niet, dan geef je mij maar een gil en misschien kan ik je helpen.

groetjes karin

groetjes karin