1 Laatst bewerkt door Staaltje (09-01-2011 21:20)

Onderwerp: Een blog begonnen, met howto('s)!

Ook ik ben een taartblog begonnen! Ik was het al lang van plan, maar nu staat ie eindelijk op mn site.  :Y
Het wordt een blog met howto's en taartprojecten die ik maak.

Neem eens een kijkje, ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
cake4you.nl

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

2

Re: Een blog begonnen, met howto('s)!

Hi,

Met plezier heb ik rondgestruind op jouw site. Het ziet er mooi uit en de foto's zijn een waar feest om naar te kijken.

Ik zie op jouw site wel een tabblad met prijzen maar nergens een kvk-nr... Heb ik nu zo vluchtig gekeken of zijn dat gegevens die je nog op de site moet zetten? - Hoe dan ook, als je verdient aan de taarten dan verlaat het de hobby sfeer en zul je een kvk-nr moeten hebben en ook vermelden op alle bedrijfsuitingen. Zet je kvk er zo snel mogelijk bij of als je geen bedrijf wilt worden/zijn haal dan het tabblad met prijzen weg anders kan je nog wel'es heel wat last krijgen met de belastingdienst enzo...

Enfin. Ik heb van jouw werken genoten... en hoop nog vaak taarten en suikerwerk van jou te zien. Het is de moeite waard.

Groetjes.

Met zoete groet! Akire

3

Mooie site!
Erg schattig leeuwtje heb je gemaakt :Y !

Groetjes Brenda

4 Laatst bewerkt door Staaltje (09-01-2011 21:44)

Bedankt voor je leuke reactie!  :)

Ja ik zat al te denken om de prijsindicatie er af te halen, ik heb geen kvk.. Bakte tot de zomer wel veel voor vrienden en bekenden en had daarvoor de prijzen er op staan.
Ik ben nu verhuisd en bak daardoor niet meer zo veel, maar heb ik nu wel tijd om howto's te maken!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

5

Hoi Irene,

Wat een leuke howto! Ik heb hem meteen op mijn linkjessite gezet, mag wel hoop ik? Anders moet je even mailen, haal ik hem er direct weer af...

Groetjes en nog veel plezier met howto's maken en plaatsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6 Laatst bewerkt door Staaltje (10-01-2011 11:09)

Jozien schreef:

Hoi Irene,

Wat een leuke howto! Ik heb hem meteen op mijn linkjessite gezet, mag wel hoop ik? Anders moet je even mailen, haal ik hem er direct weer af...

Groetjes en nog veel plezier met howto's maken en plaatsen :)

Wauw ja natuurlijk mag dat!  :o  :) Dank je!