1

Onderwerp: delicious cinnamon

Soms heb je dat weleens dat je zin hebt in een bepaalde smaak. En ik had vandaag zin in kaneel. Dus even gegoogled en een lekker recept gevonden voor kaneelbroodjes. Ze waren niet helemaal geworden zoals het moest. Maar lekker waren ze wel.

http://3.bp.blogspot.com/_GW-jlEPSeiw/TSnqO_zZZWI/AAAAAAAABQI/peJo3KdyZl4/s640/kaneelbroodjes.jpg

Link naar het recept vind je hier:
http://gewoonmarieke.blogspot.com/2011/ … odjes.html

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: delicious cinnamon

Ik heb net gegeten, maar dit ziet er zo lekker uit
dat ik hier nog wel ff ruimte voor zou maken!  :o

3

Ziet er lekker uit. En leuk dat je de link erbij hebt gezet.

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

4

Geweldig, leuke foto's ook

5

:P  :P  :P  :Y  je heerlijk kaneelbroodjes.ze zien er geweld :9 ig lekker uit

6 Laatst bewerkt door koekebakkevlaaie (13-01-2011 21:57)

Ziet er ook delicious uit !

7

Zien er heerlijk uit! Bedankt voor de link; heb gelijk het recept uitgeprint! :Y

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

8

Ziet er verrukkelijk uit. Ben gek op kaneel, zou het wel overal in willen stoppen.

9

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Ze zijn ook erg lekker, vooral als ze net uit de oven komen maar afgekoeld zijn ze ook erg lekker om in de (kaneel)thee te dopen.

Ik ben ook benieuwd of we binnenkort meer kaneelbroodjes voorbij gaan zien komen.

Groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

10

Lekkere broodjes!

En leuke site!  :Y

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

11

Ik ben gek op kaneel! Ik ga deze dit weekend maken. Ik hoop dat ze net zo goed gaan lukken als bij jou! :9

12

En Sofia heb je nog kaneelbroodjes gemaakt? Ik ben benieuwd wat jij ervan vond.

Groetjes

Marieke

13

Wat ziet dat er heeeeerlijk uit!!
En wat heb je die foto's leuk gemaakt zo! Is dat ook photoshop?

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

14

Die zien er erg lekker uit, doen me denken aan de Cinnamon rolls die ik in Amerika heel veel op heb. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen.

15

ah had gehoopt op cinemAROL
want dat is dit lieverdje :
http://www.freewebs.com/ellensk/cinnamoroll1.gif

maar deze zijn wel echt super leker !

INACTIEF

16

Jel schreef:

Wat ziet dat er heeeeerlijk uit!!
En wat heb je die foto's leuk gemaakt zo! Is dat ook photoshop?

Bedankt voor je compliment  :o

En ik heb de foto's niet gemaakt met photoshop maar met Xara dat is een grafisch programma waar je erg leuke dingen mee kan doen.

Groetjes Marieke

17

Kaatjekato schreef:

Die zien er erg lekker uit, doen me denken aan de Cinnamon rolls die ik in Amerika heel veel op heb. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen.

Ze zijn ook erg lekker. Volgens mij zijn deze broodjes ook gebaseerd op cinnamon rolls en het kan trouwens best zijn dat er op de blog waar ik dit recept vandaan heb het recept voor cinnamon rolls ook staat. En ik denk dat je googled op "recept cinnamon rolls" je ook veel recepten tegen komt.

Groetjes Marieke